سکوت در جنگل‌های گلستان / مردم امروز از خانه بیرون نیامدند

استاندار گلستان گفت: روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین با در خانه ماندن مردم از بهترین روز‌های کنترل ویروس کرونا بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  , به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان هادی حق شناس استاندار گلستان از همراهی مردم برای در خانه ماندن گفت: ۱۳ فروردین امسال به عنوان یک روز تاریخی در حافظه مردم گلستان ثبت خواهد شد

 

هادی حق شناس افزود: حرکت جمعی و رعایت عمومی مردم برای در خانه ماندن بسیار ارزشمند است و این همکاری موجب شد میزان بستری‌ها در سه هفته گذشته به یک سوم روز‌های پیک بیماری برسد و تعداد فوتی‌ها نیز کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

 

او  افزود:  ۱۷ اسفند اوج شیوع بیماری کرونا در گلستان بود تا جایی که تخت‌های بیمارستان‌ها پر شده بود، امروز هم بیم آنرا داشتیم که حضور مردم در دل طبیعت، موج جدیدی از ابتلا به این بیماری را درگلستان ایجاد کند، اما با لطف پروردگار، همکاری مردم و مسئولان چنین نشد و ان شاءالله یکی از آثار این احساس مسئولیت مردم، کاهش شیوع این بیماری در گلستان خواهد بود .

 

استاندار گلستان افزود طرح دوری از اجتماعات تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت و از همه مردم و مجریان این طرح می‌خواهم همکاری کنند تا هر چه زودتر جشن ریشه کن شدن این ویروس را در گلستان برگزار کنیم .

 

استاندار گلستان یادآور شد: اثر مثبت این همکاری در روز‌های آینده و با کاهش بیماران ملموس خواهد بود و تاثیر بسزایی در عبور هرچه سریعتر از این بیماری دارد.

 

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گلستان مردم شهرها و روستاهای استان امروز احساس مسئولیت کردند و در دامن طبیعت حاضر نشدند تا سهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

 


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.