اجرای طرح شناسایی و پایش سلامت کودکان کار در اندیمشک

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از اجرای طرح شناسایی و پایش سلامت کودکان کار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرحناز بی روم وند رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت: مجموعه بهزیستی این شهرستان با کمک خیرین و با هدف کاهش مشکلات مورد حمایت تهیه و توزیع رایگان اقلام بهداشتی را دستور کار دارد.

او بیان داشت: با بروز بیماری کرونا ویروس طرح آموزش پیشگیری و برنامه‌های خود مراقبتی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی به تعداد ۶ نفر به صورت روزانه در شهرستان اندیمشک انجام می‌شود.

بی روم وند اظهار کرد: طرح پیشگیری و مراقبت از شیوع ویروس کووید ۱۹ در خصوص کودکان کار و خانواده‌های آنان از ابتدای شیوع این بیماری توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان اندیمشک صورت گرفته است.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک رصد کودکان کار در محل‌های پرتردد، تکمیل فرم شناسایی، غربالگری و گزارش‌گیری از کودکان کار را در خصوص علامت‌های ابتلاء به بیماری کرونا از ۲۳ کودک کار شناسایی شده از اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ در اندیمشک عنوان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش عملی اقدامات بهداشتی، آموزش نکات پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا به کودکان کار در خیابان و سایر کودکان در مناطق آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از کرونا ویروس در شهرستان اندیمشک است.

او اذعان داشت: آموزش کودک و خانواده بهزیستی شهرستان اندیمشک با مراجعه حضوری به منازل کودکان کار و الزام والدین به ماندن کودکان در خانه با هدف آگاه بخشی برای مهار شیوع ویروس کووید ۱۹ انجام شد.

فرحناز بی روم وند بیان کرد: با جلب مشارکت خیرین ۱۵۰ پکیج بهداشتی میان کودکان کار در شهرستان اندیمشک توزیع شد.

او اظهار داشت: توزیع بروشور و ارائه توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و توصیه به حفظ آرامش در ارائه تکنیک‌های کنترل اضطراب و استرس حاصل از آن در مناطق آسیب و دیگر مناطق شهرستان در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.