امیر سرتیپ پوردستان:

جبهه مقاومت آماده پاسخ کوبنده به استکبار است/ هراس دشمنان از توانمندی‌های نیروهای مسلح ایران

رئیس مرکز مطالعات آجا گفت: نیروهای جبهه مقاومت آمادگی لازم را دارند و در صورتی که دشمن دست از پاخطا کند، قطعاً با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، افزود: چون دشمن نمی‌تواند در فضای واقعی کاری کند به فضای مجازی متوسل شده است و با شایعه افکنی تلاش دارد که اذهان مردم را مخدوش کند.

او ادامه داد: متوسل شدن دشمن به شایعات نشان دهنده آن است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه قابلیت، توانمندی و اقتداری برخوردارند و تا چه حد دشمن از وجود آن‌ها احساس ترس می‌کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، شهادت را اوج آروزی رزمندگان اسلام دانست و خطاب به ملت ایران، تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش و سپاه با تمام قوت در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های لازم را دارند و چنانچه که دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد او را از حرکت خود پشیمان خواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: دیشب رژیم صهیونیستی مناطقی را در سوریه بمباران کرد، ولی با هوشیاری جبهه مقاومت این حملات تلفات و خساراتی نداشت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر آمریکایی ها دست از پاخطا کنند ، پاسخ به آنها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد.

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان با اشاره به انتشار خبرهای مبنی براینکه آمریکا نیروهای زیادی از جمله بمب افکن ها و بالگردهای سوپر آتش زیادی وارد عراق کرده است، افزود: مطالعه و رصدکلی منطقه نشان می دهد که شرایط آمریکا برای ایجاد یک جبهه جدید مناسب نیست.

او به مشکلات فراوان آمریکایی ها در میان نیروهای مسلح خود و در داخل کشورشان اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها قبل از اینکه جبهه جدید در عراق باز کنند، بهتر است به کمک مردم نیویورک، فلوریدا و دیگر مناطق این کشور برسند که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، اما دولت آمریکا درکمک رسانی به آنها در استیصال کامل قرار دارد.

او افزود: حرکت هایی که آمریکایی ها در عراق انجام می دهند، به جهت حرکت های مردمی و فشارهایی است که جبهه مقاومت به نیروهای آمریکایی در عراق وارد کرده و پایگاه های آمریکایی را مورد هدف قرارداده است.

امیر سرتیپ پوردستان این حرکت آمریکای ها را نمایشی توصیف کرد و ادامه داد: آمریکایی ها با این حرکت می خواهند، جلوی حملات بعدی نیروی های مردمی عراق را بگیرند و این توانمندی و قابلیت را ندارند که بخواهند حرکتی انجام دهند.

رئیس مرکزی مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکایی ها مطمئن باشند که هم جبهه مقاومت و هم ملت مقتدر عراق خواهان حضور آمریکایی ها در منطقه نیستند و هر حرکت آنها با پاسخ کوبنده مردم عراق مواجه خواهد شد.

او تصریح کرد: اگر آمریکایی ها در عراق دست از پاخطا کنند، پاسخ به آنها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد و هر جا که منافع آمریکایی ها باشد ممکن است هدف قرار بگیرد.

امیر سرتیپ پوردستان افزود: نیروهای مسلح و جبهه مقاومت آمادگی لازم را دارند و در صورتی که دشمن دست از پاخطا کند، قطعاً با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیروهای مقتدر نظام و جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهباز قلیزاده
۱۱:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
آمریکاه هیچ غلتی نمیتواند بکنند
امام
خمینی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خداقوت بایدگفت وبنظرمن امریکا برای خودش رویا پردازی زیاد میکنه قرارنیست مامثل کشورهای حاشیه خلیج فارس جاده تردد بیگانه باشه اینجا ایران است خانه وکاشانه دلیران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
لطفا این بار با دقت و کوبنده تر از قبل باشه
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۰۲:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
امریکا مانند گرگ ازپا افتاده ، در تله گیر کرده ، چنگ و دندان نیشان میدهد . امریکا با این همه نیرو که در دسترس نیروهای مقاومت قرار دارد . هیچوقت خودش را آشکار نخواهد کرد ، این چنگ و دندان نیشان دادن از ترس رزمندگان است . میخواهد نیشان بدهد که حمله میکند . وملت را بترساند . احمق تر از امریکا پیدا نخواهد شد . ما در جنگ تحمیلی صدام با دست خالی پیروز شدیم . الحمد لله اکنون بهترین سلاح هارا داریم . به اضافه ی . سلاحهای که هنوز محرمانه میباشد . دیگر پیروزی آسان است . انشاالله ..
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۰۱:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
امریکا هیچ غلطی نمی کند . . مردم عراق باید از نیروهای مردمی قدر دان باشند . که داعش را از خاک عراق دور کرد . امریکا برای تقویت داعش درعراق میخواهد بماند .
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ جنایتکار وامریکایهای نجس نصب سامانه موشکی پاتریوت در عراق را فقط برای حمایت از اسراییل می خواهد و بس .ولی آمریکایی های پست فطرت کور خونده اند گروه مقاومت همان سامانه را هم به غنیمت خواهد گرفت .انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خداخیربده سردارپوردستان خداپشث وپناهتکن باشه
آخرین اخبار