برپایی هشت ایستگاه سلامت هیئات مذهبی در سنندج

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برپایی هشت ایستگاه سلامت سیار و ثابت در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هیئات مذهبی استان کردستان با برپایی ایستگاه سلامت در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون هشت ایستگاه سلامت سیار و ثابت در شهرستان سنندج برپا شده است، افزود: از این تعداد ۶ ایستگاه به صورت سیار و دو ایستگاه ثابت در شهرستان سنندج دایر شدند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان بیان کرد: همچنین در شهرستان کامیاران، قروه، بیجار، سقز و بانه، ایستگاه‌های سلامت ثابت و سیار به همت هیئات مذهبی برپا شده است.
وی از هیئات به‌عنوان حامیان سلامت استان یاد کرد و افزود: فعالیت ایستگاه‌های سلامت از شب عید نوروز در استان آغاز به‌کار کرد و تا ریشه‌کن شدن این ویروس در استان ادامه دارد.

خزاعی عنوان کرد: جوانان عضو هیئات مذهبی در قالب اکیپ‌های پنج نفره به صورت دو شیفت از صبح تا پاسی از شب در سطح روستا‌ها و حاشیه‌های شهر مشغول ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات و همچنین توزیع اقلام بهداشتی بین مردم هستند.

او مردمی بودن و مردمی ماندن هیئات مذهبی و حضور جوانان هیأتی در برنامه‌های مناسبتی به‌ویژه در مقابله با ویروس کرونا را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و اعلام کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از بیانات مقام معظم رهبری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اجرای فرامین رهبری است.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با اشاره به اینکه جوانان عضو هیئت محبان حضرت عباس (ع) در راستای برپایی ایستگاه‌های سلامت فعالیت داشته‌اند، یادآور شد: به همت هیئت مذهبی باب‌الحوائج شهرستان سنندج ۲۵۰ بسته حمایتی و بهداشتی در قالب طرح خانه به خانه بین مناطق محروم و فقیرنشین شهرستان سنندج توزیع شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.