۳ هزار نفر اجرای طرح فاصله گذاری در تبریز را بر عهده دارند

 فرماندار شهرستان تبریز گفت: بیش از ۳ هزار نفر از نیرو‌هایی اجرایی اعم از نیرو‌های انتظامی و شهرداری‌ها کنترل طرح فاصله اجتماعی در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،مهدوی  فرماندار شهرستان تبریز گفت: بیش از ۳ هزار نفر از نیرو‌هایی اجرایی اعم از نیرو‌های انتظامی و شهرداری‌ها کنترل طرح فاصله اجتماعی در این شهرستان را بر عهده دارند.

مهدوی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از مردم شهرستان تبریز که در ۱۳ فروردین نهایت همکاری را با ستاد کرونای شهرستان داشتند، افزود: مردمی که روز گذشته از خانه‌های خود بیرون نیامدند در حقیقت کادر درمانی و پزشکی را کمک کردند و این حرکتی ماندگار بود که همت عمومی را نشان داد.

او با بیان اینکه روز گذشته ۹۹ درصد مردم با توصیه‌های مسوولان عمل کردند، گفت: ۳ هزار نیروی نظامی و انتظامی، شهرداری، بسیج و ارتش روز گذشته با قدرت تمام پای کار بودند تا اجازه ندهند کسی در پارک‌ها و باغ‌ها اتراق کند.

مهدوی گفت: روز گذشته تمامی ۱۲ مبداء ورودی شهرستان تبریز تحت کنترل کامل بود که توسط بسیجیان، ارتش و نیرو‌های راهنمایی و رانندگی این عملیات به خوبی اجرا شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

او افزود: در همین راستا تمام راه‌های روستایی شهرستان نیز بسته است.

او با اشاره به سپری شدن روز‌های سخت به دلیل شیوع ویروس کرونا، از آحاد مردم شهرستان تبریز درخواست کرد تا همچنان همکاری و تعامل خود را با در منزل ماندن ادامه دهند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار