گرامیداشت مقام «شهدای مدافع سلامت» و همه جانباختگان کرونا تحت عنوان «یاد یاران» به عنوان ویژه‌ برنامه یادبود شهدای سلامت و جانباختگان کرونا برگزار شد که این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای گرامیداشت مقام «شهدای مدافع سلامت» و همه جانباختگان کرونا توسط شبکه قرآن‌ و معارف سیما و با همکاری گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی کشور و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت مراسمی تحت عنوان «یاد یاران» به عنوان ویژه‌ برنامه یادبود شهدای سلامت و جانباختگان کرونا برگزار شد که این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

با توجه به شرایط موجود و به دلیل عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری برای جانباختگان کرونا، تصمیم گرفته شد که این مراسم از طریق صداو سیما برگزار شود تا عموم مردم در آن مشارکت داشته باشند. این مراسم روز پنجشنبه ۱۴ فرودین‌ماه و از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ از طریق شبکه قرآن و معارف سیما و در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش اجرا و پخش زنده گردید . وبخشی از این برنامه توسط شبکه‌ خبر و رادیو قرآن پوشش زنده داده شد.

در این برنامه تلویزیونی آقای مهدی صفری به اجرا برنامه پرداخت و حجت الاسلام پناهیان، حاج مرتضی طاهری، دکتر علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی و خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر مهدی وریجی و دکتر قاسم رضیعی از قاریان بین المللی جامعه پزشکی مهمان برنامه بودند و همچنین در این ویژه برنامه سوره های یاسین و الرحمن نیز به صورت جمعی توسط جمعی از قاریان جامعه پزشکی تلاوت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار