۲ اپیزود از دست برتر نظامی ایران مقابل آمریکا/ چرا مقامات کاخ‌سفید از رویارویی با ما هراس دارند؟

خوی تجاوز و کشتار در ذات سردمداران رژیم تروریستی آمریکاست اما چرا با وجود تهدید‌های مکرر به حمله نظامی علیه ایران، آمریکایی‌ها از انجام این کار بازماندند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سال‌های اخیر، سردمداران رژیم آمریکا، چندین بار لاف تهدید نظامی علیه ایران را به زبان رانده‌اند؛ اوباما با جمله «همه گزینه‌ها روی میز است» و ترامپ با ادبیات گانگستری‌تر، بار‌ها کشور ما را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند، اما این تهدیدات در حد همان لاف‌زنی باقی ماند و هیچگاه وجه عملیاتی نیافت.

خوی تجاوز و کشتار در ذات سردمداران رژیم تروریستی آمریکاست و جمهوریخواه و دموکرات هم ندارد؛ هر رئیسی در صدر رژیم آمریکا قرار گیرد، چنانچه توان و امکان داشته باشد، در حمله نظامی به کشور هدف تردید نمی‌کند؛ اما چرا با وجود تهدید‌های مکرر به حمله نظامی علیه ایران، آمریکایی‌ها از انجام این کار بازماندند؟ پاسخ به این سوال واضح است و آنرا باید در اقتدار بازدارندگی دفاعی و نظامی ایران دانست.

بودجه نظامی آمریکا، بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار است، این در حالی است که بنا به گفته ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، بودجه دفاعی ایران، فقط ۱۶ میلیارد دلار است؛ با این وجود استراتژی نظامی و دفاعی ایران به قدری اقتدارآمیز و قتدرتمندانه است که رژیم تا بن دندان مسلحی نظیر آمریکا را آچمز کرده است و یانکی‌ها علی‌رغم تهدیدات مضحک‌شان، حتی به مخیل خود نیز حمله به ایران را نمی‌گنجانند.

شکست و ازاله گروه تروریستی - تکفیری داعش به دست با کفایت رزمندگان محور مقاومت که با پرچمداری ایران اسلامی صورت گرفت، عمق ناتوانی آمریکا در رویارویی استراتژیک با ایران را بر همگان آشکار کرد. وقتی داعش به عنوان ابزار دست آمریکا، توسط محور مقاومت به طلایه‌داری ایران سقوط کرد؛ آمریکایی‌ها در حرکتی مذبوحانه و مغایر با قواعد بین‌المللی، نام سپاه پاسداران را در فهرست خودساخته گروه‌های تروریستی قرار دادند؛ امری که از قضا در تعیین معادلات استراتژیک، آسیب‌پذیری نظامیان متجاوز و تروریست آمریکایی در منطقه ما را بیشتر کرد و این نکته‌ای بود که استراتژیست‌های جنگی و حتی کهنه سربازان میدانی آمریکایی - که سابقه حضور در منطقه ما را داشتند- نیز بر آن تاکید کردند.

استراتژیست‌ها و تصمیم‌سازان نظامی و سیاسی آمریکا به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی قدرت اول منطقه ژئواستراتژیک غرب آسیاست و مراکز استقرار و منافع آمریکایی‌ها در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، لذا کوچکترین حماقتی از سوی آمریکایی‌ها با پاسخ محکم، غیر قابل تصور و پشیمان‌کننده نیرو‌های مسلح ایران اسلامی مواجه می‌شود.

در تیررس بودن پایگاه‌های آمریکایی، یک شعار و تبلیغ نیست بلکه از واقعیت‌های صحنه میدانی منطقه غرب آسیا نشئت می‌گیرد. آمریکا در منطقه ما، ۳۷ پایگاه نظامی ثابت و ۷۰ پایگاه نظامی شناور با ده‌ها هزار کادر دارد؛ همه این پایگاه‌ها تحت اشراف نیرو‌های نظامی ایران اسلامی است و زیر ضربه قرار دادن آن‌ها برای غیورمردان نظامی ما کار چندان دشواری نیست. فقط در پایگاهی واقع در جنوب یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس، ۱۰ هزار نیروی آمریکایی مستقر است به انضمام تجهیزات صد‌ها میلیون دلاری.

طی سالی که گذشت، رخداد‌هایی به وقوع پیوست که برای همگان حتی مجذوبان قدرت پوشالی آمریکا، عمق ضعف و فَترت نظامی آمریکا در برابر ایران نمایان شد.

اپیزود اول؛ سرنگونی پهپاد متجاوز
ساعت ۱۴ دقیقه بامداد پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری «گلوبال هاوک» آمریکا در شرایطی که بر خلاف قوانین هوانوردی، کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش کرده بود، در نهایت پنهان کاری، از پایگاه الظفره در نزدیکی ابوظبی امارات به هوا برخاست و به حریم هوایی ایران اسلامی تجاوز کرد.

۲ اپیزود از برتری نظامی ایران در برابر آمریکا/ چرا سردمداران کاخ‌سفید از رویارویی نظامی با ایران هراس دارند؟

این پهپاد متجاوز آمریکایی در ساعت ۰۴:۰۵ در حوالی منطقه «کوه مبارک» واقع در شرق استان هرمزگان، در کرانه دریای عمان، هدف سامانه پدافندی سوم خرداد نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و منهدم شد.

بخش‌هایی از این پهپاد گرانقیمت آمریکایی در آب‌های سرزمینی ایران در جایی که هدف قرار گرفته بود، توسط متخصصان ایران بازیابی شد.

منهدم شدن «گلوبال هاوک» این پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سامنه پدافندی سوم خرداد ایران اسلامی، موجب حیرت متخصصان نظامی جهان شد؛ چرا که این پهپاد متجاوز آمریکایی رادار گریز بود و به عنوان دوربردترین پرنده عملیاتی جهان شناخته می‌شد؛ این پهپاد متجاوز، توان حمل یک محموله ۹۰۰ کیلوگرمی حاوی سنسور‌های شناسایی را داشت و می‌توانست به مدت ۳۰ ساعت بدون نیاز به سوخت گیری تا ارتفاع ۶۵ هزارپایی پرواز کند.

۲ اپیزود از برتری نظامی ایران در برابر آمریکا/ چرا سردمداران کاخ‌سفید از رویارویی نظامی با ایران هراس دارند؟

بر همین اساس «اولریکه فرانک» متخصص آمریکایی کاربرد‌های نظامی پهپاد‌ها در گفت‌وگویی، با «دردناک» خواندن سرنگونی پهپاد «گلوبال هاوک» توسط پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان، تصریح کرد که تصور این بود که این پهپاد هدف قرار نخواهد گرفت، اما آمریکا وجهه خود را از دست داد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، نخستین مقام ایران اسلامی بود که به انهدام پهپاد آمریکایی واکنش نشان داد و صبح روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ در کنگره شهدای استان کردستان، گفت: این یک پیام واضح و صریح و دقیق بود و آن اینکه مرز‌های سرزمین ایران خط قرمز ماست و مدافعان این مرز‌ها هر دشمنی که به این مرز‌ها تعرض کند را نابود می‌کنند و دشمن متجاوز، برنخواهد گشت و نابود خواهد شد.

سردار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، طی توضیحات مشروحی با بیان اینکه در دو مرحله و چندین نوبت به این پهپاد متجاوز آمریکایی اخطار داده شد، عنوان کرد: این هواپیمای بدون سرنشین سیستم‌هایی دارد که موقع تماس، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ آن‌ها پاسخی ندادند. آخرین بار توسط قرارگاه پدافند در ساعت ۳:۵۵ اخطار داده شد و وقتی که از آب‌های سرزمینی ما دور نشدند، ساعت ۴:۰۵ آن را سرنگون کردیم.

۲ اپیزود از برتری نظامی ایران در برابر آمریکا/ چرا سردمداران کاخ‌سفید از رویارویی نظامی با ایران هراس دارند؟

سردار حاجی‌زاده همچنین در حاشیه نمایش قطعات پهپاد ساقط شده آمریکایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همراه با پهپاد آمریکایی یک هواپیمای p ۸ آمریکایی نیز بود که این هواپیما ۳۵ نفر سرنشین داشت. این هواپیما نیز به مرز‌های هوایی ما تعرض کرده بود و ما می‌توانستیم آن را مورد هدف قرار بدهیم، اما این کار را نکردیم؛ چراکه هدف ما از سرنگونی پهپاد آمریکایی اخطار به نیرو‌های تروریست آمریکایی بود.

اما واکنش آمریکایی‌ها از همان نخستین دقایق مخابره خبر انهدام پهپاد متجاوزشان، همراه با حیرت و ترس و استیصال بود؛ آسوشیتدپرس صبح پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ به وقت تهران، نوشت: بیل اوربن، سخنگوی سنتکام (تروریست‌های آمریکایی مستقر در غرب آسیا) حاضر به اظهار نظر در مورد سقوط گلوبال هاوک نشده است. اما این سخنگوی نظامی آمریکا تصریح کرده، هیچ پهپاد آمریکایی بر فراز قلمرو هوایی ایران نبوده است!

اما دقایقی بعد از آن، پنتاگون وزارت جنگ رژیم آمریکا، طی بیانیه‌ای ضمن تایید منهدم شدن پهپاد گلوبال هاوک، مدعی شد این پهپاد در خارج از مرز‌های ایران هدف قرار گرفته است!

سپس در همان صبح پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ به وقت تهران، «سی ان ان» گزارش داد بنا بر اعلام کاخ سفید، «دونالد ترامپ» رئیس رژیم آمریکا، دو بار درباره پهپاد ساقط شده آمریکا، گزارش توجیهی دریافت کرده است. بنا بر گزارش «سی‌ان‌ان» در همان نخستین ساعات صبح پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ به وقت تهران، جلسه‌ای در اتاق امنیتی کاخ سفید با محوریت تصمیم گیری در مورد پهپاد ساقط شده گلوبال هاوک، با حضور «پاتریک شاناهان» سرپرست مستعفی وزارت جنگ آمریکا و «مارک اسپر» سرپرست فعلی وزارت جنگ این کشور تشکیل شد.

اقدام بعدی آمریکایی‌ها برای اعاده حیثیت از دست رفته نظامی‌شان در ماجرای انهدام گلوبال هاوک، ترتیب دادن جلسه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای در کاخ سفید با حضور سران کنگره و مقامات اطلاعاتی و نظامی بود.

ساعتی پس از این جلسه، رسانه‌های آمریکایی از جمله «نیویورک تایمز» گزارش دادند که ترامپ ابتدا تصمیم گرفته بوده در واکنش به انهدام پهپاد آمریکا، یک حمله تلافی‌جویانه به ایران کند؛ اما بعد تصمیمش را عوض کرد. در تصمیم اولیه قرار بود این حمله تا قبل از سحرگاه جمعه (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به وقت ایران انجام شود، اما بعد به فرماندهان نظامی گفتند که حمله لغو شده است.

این خبرسازی رسانه‌های آمریکایی چیزی بیشتر از یک شوی تبلیغاتی برای اعاده حیثیت نظامی آمریکایی‌ها نبود؛ حیثیتی که در ماجرای انهدام گلوبال هاوک، به عیان‌ترین شکل ممکن بر باد رفته بود. نشان به آن نشان که «نانسی پلوسی» و «چاک شومر» از سران دموکرات کنگره آمریکا که در جلسه ۹۰ دقیقه‌ای کاخ سفید، حضور داشتند، اعلام کردند در جلسه مزبور، چیزی در مورد «حمله تلافی‌جویانه» نشنیدند.

اما پس از این نمایش رسانه‌ای آمریکایی‌ها برای کاستن از افتضاح نظامی‌شان در تجاوز به حریم هوایی ایران که با پاسخ کوبنده پدافند هوایی ایران اسلامی مواجه شده بود، پرده دوم این بازی رسانه‌ای به نمایش درآمد و این بار خبرگزاری رویترز بازوی انگلیسی پروپاگاندای رژیم آمریکا در خبری سراسر کذب مدعی شد، ترامپ پنجشنبه شب (۳۰ خرداد ۹۸) به وقت تهران از طرق یک مقام عمانی به مقامات ایران پیام داده که تهران فرصت محدودی برای مذاکره دارد و اِلا حمله قریب‌الوقوعی از جانب آمریکا صورت می‌گیرد؛ این خبرسازی رویترز بلافاصله از جانب یک مقام آگاه در کشورمان تکذیب شد. هر چند با گذشت چندین ساعت بر خلاف لاف‌زنی این بازوی رسانه‌ای آمریکا، نه خبری از حمله قریب‌الوقوع شد و نه خبری از پاسخ ایران برای مذاکره!

در آخر، جمعه شب ۳۱ خرداد ۹۸، از آمریکا خبر رسید که ترامپ در مصاحبه با «ان بی سی» مجدد التماس مذاکره با ایران را کرده است؛ در واقع حدود ۴۸ ساعت لاف‌زنی تهدیدگونه آمریکایی‌ها در واکنش به انهدام پهپاد متجاوزشان توسط پاسداران و مرزداران ایران اسلامی، در نهایت مجددا به التماس ترامپ ختم شد.

اپیزود دوم؛ با خاک یکسان شدن عین‌الاسد
ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ یعنی درست ۱۲۰ ساعت پس جنایت آمریکایی‌ها در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم، وعده صادق مقامات کشورمان محقق شد و پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در استان الانبار واقع در غرب عراق و نزدیک مرز سوریه، مورد اصابت ۱۳ فروند موشک از نوع موشک‌های «فاتح» و «قیام» نیروی هوافضای سپاه پاسداران قرار گرفت. در جریان این حمله غیورانه، چندین دستگاه تجهیزات و ادوات جنگی پیشرفته آمریکایی‌ها منهدم شد و تروریست‌های آمریکایی بسیاری تلف شدند.

۲ اپیزود از برتری نظامی ایران در برابر آمریکا/ چرا سردمداران کاخ‌سفید از رویارویی نظامی با ایران هراس دارند؟

ساعاتی پس از این حمله کوبنده سپاه ایران اسلامی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عین‌الاسد، یعنی در صبح چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ به وقت تهران، شورای امنیت ملی آمریکا در واشنگتن برای بررسی ابعاد حمله به عین‌الاسد، تشکیل جلسه داد و منابع آمریکایی اعلام کردند ترامپ بعد از این جلسه، نشست خبری مهی برگزار می‌کند. جلسه شورای امنیت ملی آمریکا پایان یافت، اما خبری از نشست خبری مهم! ترامپ نشد.

۲ اپیزود از برتری نظامی ایران در برابر آمریکا/ چرا سردمداران کاخ‌سفید از رویارویی نظامی با ایران هراس دارند؟

سرانجام چهارشنبه شب (به وقت تهران) ۱۸ دی ۹۸، حدود ۱۸ ساعت پس از ویران شدن یکی از مجهزترین و بزرگترین پایگاه‌های خارجی آمریکا یعنی عین‌الاسد توسط موشک‌های سپاه پاسداران، نشست خبری ترامپ برگزار شد. رئیس رژیم آمریکا در این نشست خبری در حالیکه صدایش می‌لرزید و تپق‌های بیشمار ناشی از ترس در سخنانش هویدا بود، تلویحا دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا برد و اعلام کرد: واکنشی به حمله ایران نشان نمی‌دهیم و مایلیم با ایران بر روی اشتراکات کار کنیم!

ترامپ البته در همین نشست خبری (چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸) خود به دروغی آشکار نیز متوسل شد و مدعی شد: حمله ایران به عین‌الاسد، خسارات مختصری داشته است!

این نشست خبری ترامپ از دو بُعد مورد توجه تحلیلگران جهانی قرار گرفت؛ نخست از این بُعد که ترامپ آشکارا در مقابل قدرت ایران وادار به عقب‌نشینی شد و دوم از این بُعد که ترامپ در مورد تلفات نیرو‌های آمریکایی در حمله به عین‌الاسد، به دروغ متوسل شد.

دروغ‌های ترامپ و سایر مقامات آمریکایی در مورد تلفات نیرو‌های متجاوز آمریکایی در عین‌الاسد، چندین بار دیگر تکرار شد، تا اینکه در اوایل اسفند ۹۸، پنتاگون رسما اعلام کرد که تعداد نظامیان آمریکایی که در انتقام موشکی ایران، آسیب مغزی دیدند به ۱۱۰ نفر رسیده است.

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، روز پنج شنبه ۱۹ دی ۹۸ در تشریح عملیات موشکی علیه پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عین‌الاسد، در بخشی از سخنانش گفت: بعد از عملیات سپاه، حداقل ۹ سورتی پرواز هواپیما‌های سی ۱۳۰، از عین‌الاسد زخمی‌ها را به اردن و رژیم صهیونیستی تخلیه کردند که اسنادش موجود است؛ همچنین تعداد زیادی بالگرد شینوک، زخمی‌های آمریکایی‌ها را به بیمارستان آمریکایی‌ها در بغداد منتقل کردند. اگر چه ما در این عملیات به دنبال کشتن آمریکایی‌ها نبودیم، اما می‌دانیم در نتیجه حمله سپاه به عین‌الاسد، آمریکایی‌ها کشته‌های زیادی داده‌اند و پنتاگون هم اعلام کرده که در حال برآورد خسارت‌ها و شمار کشته‌ها هست.

اگر چه مصادیق شکست نظامی آمریکا از ایران طی سال گذشته و سال‌های گذشته، بسیار متکثر و پرتعداد است؛ اما همین دو حادثه «گلوبال‌هاوک» و «عین‌الاسد»، دست برتری نظامی ایران در برابر رژیم تروریستی آمریکا را به همه جهانیان به اثبات رساند.

جذاب ترین اخبار امروز در سرویس وبگردی

محل اقامت امام زمان (عج) در زمان غیبت کجاست؟

یگان هوادریای ارتش چند نوع بالگرد و هواپیما دارد؟ + تصاویر

مردی که ۲ چهره داشت!+ عکس

قبل کرونا کدام عید مانند امسال خانه نشین شدیم؟

آموزش آشپزی؛ از خورش پیچاق و پلو لیموزین تا گمنه و پفک خانگی

گپ‌وگفتی با مهران غفوریان/ از ماجرای گریه بعد اجرا تا صداپیشگی در کلاه قرمزی

حقایقی تکان‌دهنده از شکنجه زنان در رختشویخانه «مجدلیه» / از کار در میان شپش‌ها تا غذا خوردن از کف زمین! + تصاویر

نام‌های جالبی که یک رزمنده برای آرپی‌جی و نارنجک اختراع کرده بود

سیستم ایمنی بدنتان را با ۱۵ خوراکی بیمه کنید

تمام روش‌های پیشگیری از موخوره مو‌ها

این روستا‌ها بیکار ندارند!

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
در تقابل های نظامی مستقیم ایران و آمریکا یه بار دیگه هم در زمان جنگ، نفت کش آمریکایی رو که با اسکورت چند ناو جنگی با تبلیغات زیاد به تنگه هرمز امده بود زدیم و البته طوفان شن هم مصداق دیگه ای از شکست های نظامی صد در صدی آمریکا از ماست مطمئنا اونا باید بفهمند که دست خدا تو کاره حالا کی وا میدن خدا میدونه. البته کم و بیش یه عده شون دارن به پایان امپراطوریشون اذعان میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کیف کردیم ولی باز امریکا تعداد کشته هایش رو نگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
با این اوصاف پس چرا برای نابودی آمریکا که ظلم و ستم می کند وقت را تلف می کنيد
Iran (Islamic Republic of)
Sasan
۲۰:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
خون با عزت شهداست که لرزه بر تن آمریکا می اندازد آمریکا از سلاح های ما نمی ترسد ،از خون شهدا و روحیه شهادت طلبی ملت ما می ترسد از حسین فهمیده ها می ترسد،امریکا خوب میداند و تجربه بلایی که سر صدام حسین آمد همیشه درخاطرش هست
خون حسینیان است که جنگ را میبرد نه اسلحه یزیدیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
انشالله آمریکا رو به زوال است با اون ترامپ به سوی نابودی دارن حرکت میکنن
پاینده باد سپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
نمیدونم چرا ما عادت داریم فرصتها رو از دست بدهیم ؟؟؟
فرصت جنگ شاید برای صلح فرصتی بدست آید اما برای جنگ نه !!!؟
فرصت بی نظیری برای ایران بدست اومد با توجه به شیوع بیماری که بتواند به این دلیل جنگ را شروع کند و کا رو برای همیشه یکسره نماید !!!!
سالهاست سیاست ما یک سیاست است منتظز بمانیم تا حمله کنند !!! البته این سیاست برای امروز کارایی دیگر ندارد اکثر کارشناسان معتقدند وقت آن رسیده که ابرقدرت دیگری در منطقه حساس خاورمیانه اعلام موجودیت کند !!!
افسوس .....!!!!
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۹:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
فکر کنم شما فیلم هیجانی -تخیلی زیاد میبنی درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سردار حاجی زاده یه سردار سلیمانی دیگه است انشالله خداحفظش کنه
Netherlands
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
امیدواریم به زودی پوسته کامپوزیت نسل جدیدو آینده موشکهای ایرانی به جای ۱۰۰بارتوان فشار توان تحمل۱۰۰۰بارفشار رابرای شتاب وسرعت فرا صوت خیلی بیشترراداشته باشه وتوان تحمل ۷۰۰۰ درجه سانتیگرادبه جای ۳۰۰۰درجه سانتیگرادفعلی وخطای زیرپنج متربرای طی بردو فاصله پنج هزارکیلومترآن هم ازنوع تک مرحله ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
واقعا ؟
Iran (Islamic Republic of)
غلامعباس زارع
۱۶:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
درود بر ایران بزرگ، ایران مقتدر، قهرمان قهرمانان، خار چشم دشمنان، دوست دارم پاینده باشی و جاودان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به همین شواهدکه همه چه توسط دوست وچه توسط دشمن صحت مطالب بالا تاییدشده اندرژیم منحوس آمریکا ازکوچک ترین فرصت برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی
تا کنون غافل نبوده آیا ورود بازرسان به محرمانه ترین نقاط کشور عزیزمان که بعد معلوم شدهمان جاسوسان اسرائیل بودند به این کشور خیانت به خون شهدا نبود.کمی در امورسیاسی کشوربیشتر دقت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دقیقا ترور دانشمندان شهیدهسته ای عزیز کشورمان بعد از این بازدیدها انجام شد.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
خدایا خودت فرموده ای که اگر مرا یاری کنید، شما را یاری خواهم نمود . خدایا یاری شما چه زمانی هست؟! نابود باد شیطان و یارانش. چند وقت پیش نفیرنشان کردم. اینک زمان نابودی شیاطین هست. خدایا مرگشان ده.به حق اهل بیت مظلوم ع
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۵:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
با خاک یکسان شدن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معللم بازنشسته
۱۵:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سوال ایا امریکا در حال حاظر نیروهایش رادر پایگاه های نظامی اش قرار میدهد که ایران تلافی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۵:۲۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
یکی از اصلی ترین سرمایه های این مملک امت حزب اللهی آن است . در زمان جنگ تحمیلی یه هزارم این امکانات را هم نداشتیم و در مقابل ما تمام دنیا قرار گرفته بود اما باز هم سربلند بیرون آمدیم . من یک سنی شافعی مذهبم امام تمام زندگیم فدای راه امام حسین، راه امام خامنه ای، راه سید حسن نصرالله و عمار مغینه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
به عراقی ها بگویید به نیروهای شیطان حمله ی میکروبی کنند. الهی نابود بشوند. یا ابوالفضل ع خودت نابودشان کن. خدایا تو را به اشک های حضرت فاطمه س راضی نشو در مملکت امام حسین ع شیاطین مانور بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
۱مین
۱۵:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
آن ها دیوانه اند. باید مغزهای پوکشان را نابود کرد. ان شاء الله با دست غیبی خدا همه ی آن ها کرنایی خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
واقعیت اینه که شیوع بیماری و کاهش تقاضای نفت و کاهش شدید قیمت نفت باعث شد که فکر کنم تحولات بزرگی در منطقه در جریان !!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
آفرین به سپاه و نیروهای مسلح . واعدوالهم . . . هرچه می توانید قدرت نظامی خود را افزایش دهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
دم سردار حاجی زاده گرم
آخرین اخبار