عنابستانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم نسبت به مجالس گذشته با تجربه‌تر است

منتخب مردم در مجلس یازدهم با اشاره به سابقه منتخبین این دوره گفت: مجلس یازدهم به نسبت مجالس گذشته خود، مجلس با تجربه تری است.

مجلس یازدهم نسبت به مجالس گذشته با تجربه‌تر استعلی اصغر عنابستانی نماینده منتخب مردم سبزوار در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حضور جوانان در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم به نسبت مجالس گذشته خود، مجلس با تجربه تری است.

او افزود: ممکن است افراد منتخب‌ مجلس از سابقه کمتری برخوردار باشد، ولی توانستند در تجربیات کار‌های مدیریتی کشور موفق ظاهر شده و دستاورد‌های خوبی داشته باشند.

نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: چندین وزیر، استاندار، فرماندار و مدیران رده بالای حکومتی با سوابق عالی مدیریتی، در مجلس یازدهم حاضر هستند که به نظرم نقطه قوت این مجلس بوده و در مجالس گذشته کمتر مشاهده شده است.

او عنوان کرد: همین که نفرات حاضر در مجلس مسلط بر ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و فهم درستی از آن‌ها داشته باشند، به قانونگذاری صحیح کمک می‌کند.

عنابستانی تصریح کرد: مجلس یازدهم از لحاظ تجربیات نفرات حاضر در آن، بسیار با تجربه و کارآمد نشان خواهد داد.

او افزود: مثلا در مجلس آینده نزدیک ۴۰ نفر حقوقدان حضور دارند که درک درستی از قانون، قانونگذاری، نوشتن قانون و تبدیل مسائل کشور به مولفه‌های حقوقی دارند و می‌توانند حضور موثر در مجلس داشته باشند.

منتخب مردم مجلس یازدهم در پایان گفت: من فکر می‌کنم مجلس از حیث جو‌ان‌گرایی و عدم حضور اغلب افراد در ادوار گذشته مجلس مشکلی نخواهد داشت و از موفق‌ترین مجالس کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، انتخابات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار