سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با همراهی رئیس بیمارستان بزرگ دزفول و توکلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از این بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با همراهی بختیاری ریاست بیمارستان بزرگ دزفول و توکلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از بیمارستان بزرگ دزفول بازدید کردند.

طی این بازدید امید بن عباس ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، پزشکان و پرستاران، در جریان اهم اقدامات انجام شده‌ی درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرار گرفت و از نزدیک با بیماران تحت نظر این بیمارستان در بخش کرونایی‌ها دیدار و در خصوص رسیدگی پرسنل بیمارستان و خدمات ارائه شده با آنان گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: همه امکانات شهرستان برای مقابله با این ویروس بسیج شده اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نهاد‌ها، گروه‌های جهادی و... با همدلی و وحدت برای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.

امید بن عباس در پایان گفت: بدون شک با یاری خدا و مجاهدت‌های شبانه روزی شما مدافعان سلامت و با همدلی و همکاری آحاد مردم کرونا را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.