پنج روز بدون کرونا در بروجن

برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در شهرستان بروجن ثابت ماند.

محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در این شهرستان ثابت ماند.

او افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، تا کنون ۵۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک در بیمارستان بستری شده که ۱۹ مورد مبتلای قطعی به این ویروس در شهرستان بروجن شناسایی و ثبت شده است.

کرمی اضافه کرد: تا کنون ۴۱ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) ترخیص شده است و شش نفر هم جان خود را از دست داده اند.

او ادامه داد: امروز جمعه ۱۵ فروردین ماه، ۱۱۲ نفر به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان مراجعه کردند که با شناسایی یک مورد مشکوک، شمار افراد بستری در بیمارستان به ۹ نفر رسید.

کرمی با اشاره به ثبات پنج روزه آمار کرونا در شهرستان بروجن گفت: وضعیت موجود مرهون همکاری و مشارکت مردم، فداکاری کادر پزشکی و پرستاری و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: حفظ و تداوم وضعیت موجود همچنان نیازمند همراهی مردم در اجرای ۱۰۰ درصدی طرح غربالگری به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و قطع زنجیره انتقال بوده که با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir و تماس با سامانه ۱۹۰ محقق خواهد شد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.