چرخە تولید در استان باید فعال باشد/ کماکان نگران گسترش و شیوع کرونا هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد کە با وجود بیماری کرونا چرخە تولید و اقتصاد در استان باید فعال باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون سیاسی استاندار کردستان در نشست با مدیران کل و فرماندارن استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه فرمانداران نباید از چرخه تولید غافل شوند گفت: باید با قدرت و همت هرچه تمام چرخ‌های اقتصادی استان را بچرخانیم.

خوش اقبال با اشاره به اینکه فرماندارن باید ار تمامی توان ادارت و ارگان هادر مبارزه با ویروس کرونا کمک بگیرند افزود: با اداراتی که همکاری نکنند به شدت برخورد خواهد شد.

او با تشکر از خبرنگاران، مدیرکل صدا و سیما و معاونان این سازمان از مدیرکل صداو سیمای استان خواست تا همچنان با شدت و هدت، همکاری و همراهی مردم در مبارزه با ویروس کرونا در اولویت برنامه‌های شبکه کردستان باشد.

معاون سیاسی استاندار کردستان از فرماندارن استان نیز خواست تا مشکلات و دغدغه‌های زندانیان را رفع کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه گفت:تعطیلی امکان عمومی و تفرجگاهی استان تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد.

شهرام ملکی افزود: در حال پیگیری جبران ضرر و زیان پیمانکاران استان هستیم.

او با بیان اینکه زندان‌ها در حریم و محدوده شهر‌ها اجازه ساخت و ساز ندارند اضافه کرد: اختصاص زمین برای ساخت زندان‌های استان در خارج از محدوده شهر‌ها در دستور کار استان می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از بخشداران و شهرداران استان خواست همچنان ضد عفونی و گندزدایی امکان عمومی را در دستور کار خود داشته باشند.

فلاحی مدیر کل مدیریت بحران کردستان نیز در این جلسه گفت: کمک‌های حمایتی باید از افراد و اصنافی که با شیوع ویروس کرونا دچار زیان شده و تحت پوشش هیچ ارگان حمایت نیستند صورت گیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.