منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس آماده حمایت از سرمایه گذاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از برنامه ریزی برای توسعه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از برنامه ریزی برای توسعه  و حمایت از سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد.

او گفت: این سرمایه گذاری جدید هزار و ۳۰۰ میلیون دلاری  در سال جهش تولید برای اقدام‌های مؤثر از قبیل حمایت از سرمایه گذاران در سال گذشته برای ایجاد جهش اقتصادی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها در این منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس افزود:هزار و ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برنامه ریزی شده است.

خلج طهرانی گفت: هم اکنون سه هزار و ۸۷۲ میلیون دلار میزان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس درحال بهره برداری است.

او گفت: ۹۵۳ میلیون دلار نیز میزان سرمایه گذاری طرح‌های درحال ساخت و نصب تجهیزات برآورد می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس افزود: با این میزان سرمایه گذاری در دست اقدام بتوانیم ارزآوری بیشتری برای ایران اسلامی داشته باشیم.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در کیلومتر ۱۳ بزرگراه شهید رجایی در غرب بندرعباس قرار گرفته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.