باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان چه می‌شود؟

اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری باعث گله‌مندی بازنشسته‌های تأمین اجتماعی از دولت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بازنشستگان در سال‌های اخیر اجرای طرح همسان سازی حقوق آن‌ها بود.

ابتدای سال ۹۹ محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر از اجرای طرح همسازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری داد و در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: برای جبران قدرت خرید بازنشستگان عزیز اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که پارسال ۵ هزار میلیارد تومان بود، امسال با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

این خبر برای بازنشستگان کشوری و لشگری در روزهای کرونایی کشور خوشایند و امیدوار کننده بود، اما سئوال این است که پس بازنشستگان تأمین اجتماعی چه می‌شوند؟

بعد از این اخبار و اعتراض کانون‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی از نادیده گرفته شدن نیمی از بازنشستگان کشور، نوبخت باز هم در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: کارگر عزیزی مرا خطاب قرار داد که چرا فقط پیگیر افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان لشگری و کشوری هستم و در برابر کارگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی احساس مسئولیت نمی‌کنم؟ خدا می‌داند احساس شرمندگی کردم، اما قانون در خصوص این عزیزان سازوکاری مشخص کرده که خارج از اختیارت من است.

////

علی خدایی نماینده کارگران در شورای‌عالی کار در واکنش به توئیت رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صفحه توئیتر خود نوشت: «در ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی، میزان افزایش مستمری بازنشستگان به هیات وزیران سپرده شده است، لذا تعیین میزان افزایش حقوق مستمری بگیران با دولت است. هرچند دولت نیز طبق عرف مرسوم مطابق مصوبه شورای‌ عالی کار اقدام می‌کند.

وی در ادامه نوشت: اما آقای نوبخت نمی‌خواهد خودش را درگیر این موضوع کند، چرا که خوب می‌داند در ماده ۱۱۱ قانون به صراحت آمده که "مستمری از کارافتادگی کلی و مستمری بازنشستگی‌ و مجموع مستمری بازماندگان" در هر حال نباید از حداقل مزد کارگر عادی کمتر باشد. آقای نوبخت! لطفا بخشی از بدهی بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی را بدهید. اتفاقاً این موضوع نیز داخل در اختیار شماست.

نماینده کارگران در شورای‌ عالی کار در ادامه اعلام کرد: در تکمیل موارد فوق نباید از نظر دور داشت که ایشان به عنوان موثرترین عضو تیم اقتصادی دولت از اصلی‌ترین موانع افزایش دستمزد کارگران هستند و در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹ سنگ بنای اولیه افزایش ۱۵ درصدی را ایشان گذاشتند.

علی دهقان کیا رئیس کانون کارگری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به توئیتر روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: در حال حاضر کشور درگیر بحران است، اما نمی‌شود که بازنشستگان تأمین اجتماعی را در سطح پایین نگه داشت و فقط حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری را افزایش داد، این تفاوت از زمین تا آسمان است و بازنشستگان تأمین اجتماعی سکوت نخواهند کرد.

وی افزود: درست است که سازمان تأمین اجتماعی از لحاظ قانونی نمی‌تواند اجرای طرح همسان سازی حقوق را از دولت خواستار باشد، اما این مربوط به زمانی است که شرایط عادی باشد، اما در شرایط فعلی که تورم سرسام آور بالا رفته و مقصر اصلی ایجاد این تورم دولت است باید از سازمان تأمین اجتماعی حمایت کند.

دهقان کیا بیان کرد: دولت اعلام می‌کند برای رفع مشکلات بازنشستگان ۱۰ هزار میلیارد تومان مشخص کرده تا سفره بازنشستگان را رنگین کند اما وقتی این منابع از بودجه عمومی مشخص شده است فقط نباید به یک گروهی تعلق گیرد. تنها نباید همسان سازی در حقوق بازنشستگان لشگری  و کشوری اجرا شود، چراکه وقتی منابع آن از بودجه عمومی تخصیص داده شده، بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز باید لحاظ شوند.

رئیس کانون کارگری استان تهران ادامه داد: در شرایط فعلی که جدا از تورم کرونا نیز مشکلات زیادی را ایجاد کرده آیا دولت به سازمان تأمین اجتماعی کمکی می‌کند؟ در چنین شرایطی که ۷ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تحت مراقبت قرار گرفتند آیا دولت حمایتی از سازمان تأمین اجتماعی می‌کند؟ دولت نه تنها بدهی خود را به سازمان در چنین شرایطی پرداخت نمی‌کند بلکه فشار‌های زیادی بر دوش ما قرار می‌دهد. در حال حاضر هم اعلام کردند که بیمه بیکاری به کارگران بیکار شده پرداخت کنیم، ۳ ماه حق بیمه از بیمه شدگان دریافت نکنیم و فقط فشار به تأمین اجتماعی وارد می‌شود دریغ از حمایتی!

وی اضافه کرد: دولت ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی جاری اش را به تأمین اجتماعی بدهد، تأمین اجتماعی همسان سازی را اجرا خواهد کرد، اما نه تنها این اتفاق نمی‌افتد بلکه فشار‌های مالی مختلف بر دوش سازمان تأمین اجتماعی وارد می‌کنند.

دهقان کیا گفت: این حرف که آقای نوبخت می‌گوید دست دولت نیست پس چطور مدیریت سازمان تأمین اجتماعی به دست مدیران دولتی است، اما وقتی صحبت از حمایت می‌‌شود ادعا می‌کنند که دست دولت نیست جدا از این قرار بود قبل شروع سال جدید ۱۳ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تأمین اجتماعی پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد، ما در چنین شرایطی ساکت نخواهیم ماند و آقای نوبخت باید پاسخگو باشد.

همچنین اکبر شوکت عضو هیئت امنا سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به توئیت نوبخت، گفت: وقتی تورم سرسام آور بالا می‌رود علت آن سیاست‌های ناکارآمد دولت هاست و این مسئله باعث کاهش قدرت خرید مردم می‌شود، پس وظیفه دولت است که حمایت از اقشار آسیب دیده کند تا بخشی از قدرت خرید مردم را مجدد فراهم کند، آیا سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند برای جبران اشتباهات دولت کاری انجام دهد؟ وقتی سازمان منابع ندارد، وقتی دولت بدهی خود را به تأمین اجتماعی نمی‌دهد، این سازمان از کجا منابع لازم برای همسان سازی را فراهم کند؟

وی ادامه داد: سالیانه ۳۰ هزار میلیارد تومان پرداختی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بابت موضوعات از پیش مشخص شده است که در بودجه هر سال باید قرار گیرد، اما باید به آقای نوبخت بگویم که چرا این اتفاق نیفتاده است، این پرداختی باید در بودجه هر سال نوشته می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

شوکت افزود: طبق قانون پنج ساله ششم توسعه دولت سالیانه حداقل ۵۰ هزار میلیارد تومان بابت بدهی‌های عقب افتاده اش به سازمان تأمین اجتماعی باید پرداخت کند، اما ۳ سال از تصویب این قانون می‌گذرد و هنوز اجرا نشده است، وظیفه حاکمیت است که از سازمان تأمین اجتماعی حمایت کند تا این سازمان بتواند از اقشار آسیب دیده حمایت کند، همیشه حمایت از بازنشستگان لشگری و کشوری بوده و اصلا توجهی به بازنشستگان تأمین اجتماعی نمی‌شود.

عضو هیئت امنا سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت بدهی خود به تأمین اجتماعی را باید به روزرسانی کند، فقط قبل از سال جدید مقداری از بدهی را پرداخت کردند تا ما با وزارت بهداشت تسویه کنیم و هنوز مبلغی دست تأمین اجتماعی نرسیده که بتواند همسان سازی را برای حقوق بازنشستگانش اجرا کند.

با شیوع ویروس کرونا دولت اعلام کرد که سازمان تأمین اجتماعی تا ۳ ماه از بیمه شدگان حق بیمه دریافت نکند، این در صورتی است که این سازمان با دریافت حق بیمه از بیمه شدگان ماهیانه مستمری پرداخت می‌کند، در چنین شرایطی ممکن است در پرداختی‌های خود دچار مشکل شوند و افزایش حقوق بازنشستگان پیش کش.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۰
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازنشسته سا ۱۳۹۷ کشوری هستم فقط ۱۵ درصد حقوقم افزایش یافت پس همسانسازی کجاست
Germany
بیمه شده تامین اجتمائی
۱۷:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق یک کارمند میانگین پنج میلیون چهار صد هزار تومان از منابع دولتی و بیت المال که متعلق به تمام مردم است. ولی حقوق باز نشسته های تامین اجتمائی و مستمری بگیران یک میلیون هشتصد هزار تو مان از سرمایه خود مردم بیمه شده است که ماهیت رفاهی ودرمانی دارد و هیچ بار مالی هم بر دولت ندارد بلکه از دولت طلب دارد چرا دولت بدهی چندین هزار میلیاردی خود را به تامین اجتمائی پرداخت نمی کند تا مستمری بگیران تامین اجتمائی به حق وحقوق واقعی خودشان بر سند همین اوایل سال ۹۷ دولت محترم هیجده میلیارد دلار ارز دولتی ۴۲۰۰ در اختیار قشر برخوردار جامعه قرار داده ولی از افزایش حقوق بازنشسته تامین اجتمائی و مستمری بگیران اجتناب میکند
باز نشسته های تامین اجتمائی و مستمری بگیران تا کی باید پیش فرزندان و عروس نوداماد باید شرمنده باشد سبد معیشت حداقل خواسته بازنشسته های تامین اجتمائی و مستمری بگیران است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین دولت هفت سال بیمه من را نابود کرده دفترچه داده بنده استفاده کردم ولی موقع بازنشستگی دیدم سابقه رد نشده وبعداز ۲۶سال خدمت صادقانه با ۱۹سال سابقه شدم مستمری بگیر خدا ازتون نگذره سرپل صرات باید جواب منو بدیدکه بعداز این همه خدمت باید ۹۰۰هزار حقوق بگیرمالکی نگید حمایت از مظلومین خودتان مظلوم کش هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پلکانی عدالتی که مدرک تحصیلی زحمت یک معلم بازنشسته را در نظر نگیرد .،عین بی عدالتی است.حقوق یک دیپلم از یک لیسانس بیشتر شده.است .بازنشست گان قبل ازسال 88 که نه هماهنگی شامل شان شده و نه رتبه بندی.حالا بازنشستگان سال 98 که رتبه بندی مل شان نشد تاب نیاوردند.آقای نوبخت ما معلمان بازنشسته ی قبل از سال 88 را هم دریاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو رو خدا به فکر ما مستمر بگیران باشید
ما هم عروس داریم داماد داریم
خجالت هستیم پیش شون
پیش نوها مون
Canada
فرشته
۲۲:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام دورازانتظار است که شما بزرگواران که درفکررفاه وآسایش مردم هستید درفکر ما مستمری بگیران نیستید چرا مگر ماچه تفاوتی داریم اگر قرار است به ما اهمیت داده نشود پس بهتراست که به هیچ یک ازمردم اهمیت داده نشودتبعیض قائل نشوید درفکر آسایش ماهم باشیدبا توجه به افزایش نرخ تورم که قیمت همه اقلام روبه افزایش است آیا عادلانه است که حقوق افزایش نیابد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسولیت که از دنیا بی خبر برای که بسر بازنشسته‌ای تامین اجتماعی میارید آنچه که به ما ظلم شده بخدا عالمیان هزاران ب برابر بر سرتان خواهیم آورد ، فعلا شکمشان سیر است ومشت قد تیت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما را به خدا به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید
امسال کارمندان دولت۶۵درصد افزایش حقوق داشتند
و حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری هم همسان سازی شد
گویا بازنشستگان تامین اجتماعی در این میان اضافه هستند! مرتب می گویند تعداد تامین اجتماعی ها زیاد است! آقا جان مگر ما حق بیمه نپرداخته ایم؟ مگر ما هموطن شما نیستیم؟ مگرما زیر بار گرانی کمرمان نشکسته است؟ بخدا بس کنید این همه تبعیض وبی عدالتی را. درست است که نه در میان دولت و نه نمایندگان و جایی دیگر پشتیبانی نداریم اما یادتان باشد ان بالا خدایی است که یاری گر مظلومان است…این همه ظلم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام چرا رهبر معظم جمهوری اسلامی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان بیچاره و بدبخت ورود نمیکند که اینقدر مسئولان حق آن ها را پایمال میکنند
Iran (Islamic Republic of)
نینا
۱۵:۴۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا دولت محترم فکری برای مستمر بگیران تامین اجتماعی نمیکنند واقعا با این تورم واقساط بازنشستگان چیکار باید بکنند چرا باید همیشه حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری در اولویت قرار بگیرد آیا به شماهم میشود گفت انسان ایا با این حقوق خودتان یک هفته میتونید دوام بیارید چه برسه به یک ماه چقدر ما باید حسرت خونه پدرهامونو داشته باشیم چون با این همه تورم درکشون میکنیم ودر طول یک سال شاید فقط چند دفعه مهمونشون میشیم واقعا انصافه اگه انصافه خدا به حق پنج تن فرزندان شما رو هم تو این اوضاع قرار بده .
Iran (Islamic Republic of)
حمید زندی
۱۱:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام حکم بازنشسته آموزش و پرورش هستم با سی سال خدمت با توجه به اینکه حکم سال 98 بنده سه میلیون و هشتصد بوده همسان سازی به بنده تعلق نگرفته خواستم ببینم علت چیست با تشکر حمید زندی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت محترم لطفا بدهی خود را که بالغ بر170هزار میلیارد است به تامین اجتماعی بپردازید..به خدا اگر طلبکار شما یک شرکت خصوصی یا کشور خارجی بود تا حالا پرداخته بودید! به ما بازنشستگان تامین اجتماعی رحم کنید! به خدا ماهم باید در این شرایط گرانی زندگی کنیم! چرا تبعیض قائل می شوید؟ اگر این بدهی خود را بپردازید می توان طرح همسان سازی را به سرعت اجراء کرد.ما که از شما پولی نخواستیم! شما بزرگواری کنید و بدهی خود را بپردازید.امسال10هزار میلیارد تومان برای بازنشسته لشکری و کشوری گذاشتید آن هم از پول بیت المال! نوش جانشان! لطفا به فکر ماهم باشیم ما از بیت المال چیزی نمی خواهیم لطفا بدهی خود را پرداخت کنید! به خدا که هیچ طلبکاری اینقدر به بدهکارش التماس نکرده است!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۱:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. پدر من بازنشسته تامین اجتماعیه، دو روز پیش حقوق فروردین ماه رو گرفت ولی خبری از اضافه حقوقش نبود، مگه قرار نبود فروردین ماه واسشون واریز بشه؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
توکز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
Germany
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام دراین روزهای کرونایی همانطورکه بازنشته هاروخوشحال کردیدمابازنشستگان تامین اجتماعی هم منتظرخبرخوش آقای نوبخت ودولتمردان هستیم بخداجای دوری نمیره ما۱۸میلیون بازنشسته باتفاق خانواده هامون براتون دعامیکنیم خداپشتوپناه همه خدمتگذاران به مستضعفین باشدبه هرمت خون حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ما هم خدایی داریم انشالله اون دنیا تقاص این تبعیض وبی عدالتی که درحق زن وبچه هایمان میکنند پس میدهند البته اگه اقایون اعتقادی به اون دنیا داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
از کار افتاده
۲۰:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام.اینجا بحث این نیست که در حوزه اختیار کی هستش چون هرکسی به هر نحوی از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنه حتی اون وزیری که مستقیم مسئول حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هست وزیر کار و رفاه اجتماعی منظورم هستش ..بعد موندم چرا در شورای عالی کار که نرخ افزایش حقوق کارگر 21% اعلام شد با رای گیری در شورا . وقتی که نمایندگان کارگری صورتجلسه رو امضا نکردن که خود اعتراض به رای شورا هست چطور شده که 21% تصویب شده این کجاش عدالت اجتماعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
با سلام آقای نوبخت مسءولین سازمان تامین اجتماعی فقط حرف میزنند مردعمل نیستدسابقه شون هستش شمانشون دادیدمردعمل هستیدانشاالله بیاریه خداوبه همت شمادولت مردان منتظرهمسانسازیه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ازسوی شمادولتمردان هستیم مابعدازخداشماهاروداریم یک یادگاریه ارزشمندی برای خودتون بزاریدهمیشه برسرزبانهاباشیدماهم همیشه دعاگوییم علی ع یارتون
Brazil
علیرضا یعقوبی
۱۷:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
اقای نوبخت دوپهلو حرف میزند .پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی که دست شما هست کم دروغ بگوید شما کمکی خارج از قانون نکید که شرمنده نباشید قسم نخورید فقط چیزی که شما باعث ان شدید انجام بدهید وانهم پرداخت بدهی بروز دولت به تامین اجتماعی شما پرداخت بکنید مدیران سازمان خودشان همسان سازی را بلدند .اگر نکنید روزانه ۳ میلیون بد وفحش را در کارنامه خودت واشته باش زنده ومرده ات چیزی از عمر دولت نمانده نام نیکی برای خودت دست وپا بکن بجای فحش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
با سلام آقای نوبخت ازمسءولین تامین اجتماعی برای مابازنشستگان تامین اجتماعی آبی گرم نخاهدشدمابازنشستگان تامین اجتماعی دست شمارومیفشاریم اگه لایق بدونیدبرای مایک یادگاریه بزرگ ازخودتون وازدولت یازدهم بگذاریدوهمسانسازیه ماقشرضعیف رو انجام بدیدهرچقدردرتوانتون هست جای دوری نمی ره همیشه سرسفره هامون برای شماهادعامکنیم منتظرخبرخوش شماهاهستیم اول خدابعدشمایاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
با سلام آقای جهانگیری وآقای نوبخت صدای مامظلومین بازنشستگان تامین اجتماعی روبه آقای رئیس جمهوربرسونید۲تومن حقوق میگیرم ۳۰سال بیمه پرداخت کردم ۱۰سالم بازنشسته شدم ۱۰سالم دولت ها برام حقوق اضافه کردن بازم ۲تومن بیشترنشده شمارو به جوانیه علی اکبر حسین ع قسمتون میدهم برای همسانسازیه حقوق مون یک قدمی برداریدخداوندبه همه دولتمردان سلامتی و عاقبت بخیری عطاکندانشاالله تشکر
Iran (Islamic Republic of)
میلان
۲۳:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
خواهش میکنم بفکر بازنشستگان لشگری باشید .همسان سازی و رو اجرا کنید بخدا حق مابازنشستگان نادیده گرفته میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
جناب اقای نوبخت عدالت رو برا همه اجرا کنین بازنشستگان تامین اجتماعی جدا از این ملت نیستن زحمت کشیدن،چرا فرق گذاشتین بین تامین اجتماعی و حقوق بگیرای کشوری و هرج و مرج درست کردین،پس منصفانه تصمیم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام منم خانمی بازنشسته هستم که خرج زندگیم ما میدم خدا شاهده من یک گوشت نمیتونم بخرم آخر ماه خواهش می‌کنم یک کم به فکر بازنشستگان تامین اجتماعی هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
خدایا به کی شکایت ببرم که حق و حقوق من بازنشسته تامین اجتماعی ادا نمی شود..مسلمانان به خدا که از این زندگی بیزار شدم.30سال حق بیمه پرداختم و الان که با مدرک فوق دیپلم بازنشسته شده ام دریافتی ام 2400است. به خدا هنوز دهم ماه نشده که کم می آورم. بیماری همسرم و بیکاری پسرم و منزل استیجاری و...مسئولین محترم ؛ به خدا که ما بازنشسته های تامین اجتماعی مستحق این همه بی عدالتی نیستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام از اقای نوبخت درخواستی داشتیم همانطور که برای همسان سازی خقوق بازنشسته ها زنان سرمرست خانوار بازنشسته حقوقشان چندبرابر میشود برای زنان سرپرست خانواربدبخت مستمری بگیر تامین اجتماعی هم این طرح اجرا بشه تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام بر مسعولین ایا ازکار افتاده کلی که توان هیچ کاری را ندارد وبیماری لااعلاج داردحتی برای استمام وکارهای شخصی خودش به تنهایی قادر نیست نباید فرقی با دیگران داشته باشد خواهشا
برای یک لحظه خودتونا جای اون بیمارناتوانی که چشمش به همسرش هست تا بهش کمک کند تانظافت فردی خودش را انجام دهد بگزارید کمیته امداد وبهزیستی هم هیچ گونه کمکی نمکنن و میگن شما حقوق بگیر بیمه هستیدایابا حقوق یکو پونصد میشود شرمنده زن و فرزندانش نشودتورا به اون خدایی که شما قبول دارید خودتونا بزاری جای ما
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
ازقدیم گفتن،سیرکی خبرازگرسنه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومن به تامین اجتماعی بدهکار است سالهاست که انرا نمی دهد چون هزینه های خود را از محل صندوق کارگران میدهد ولی به کارگران که صاحبان این صندوق هستند ریالی بابت بدهی برای همسان سازی پرداخت نمی کندتر حال حاضر هم تعدادی سهام شرکت های در پیت و مقداری املاک می خواهد واگذار کند که وجهی در کار نیست همه این حرفها نوبخت استند اپ مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۷:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام، در مسابقه دو بین گرانی و حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، گرانی آنچنان می‌دود که حقوق بازنشستگان هر چه می دود و سرعت می‌گیرد باز فاصله چند هزار برابری‌ با گرانی دارد و آخرش هم نمیرسه و با شرمندگی به بازنشستگان میگوید، راستش دولت تصمیم زنده بگوری شما را دارد، الفاتحه صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۷:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
والله به صاحب الزمان ، داربد به بازنشسته های تامین تجتماعی خصوص بمن و کسانی که مثل من سرپرست خانواده هستیم، مستاجر هستیم و هزاااار گرفتاریه دیگه ظلم میکنید ، حسابتون با خود خداوند ، که حسابگرتر از خودش کسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خیلی بیشرفید که به فکر کارگر و بازنشسته تامین اجتماعی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
کاکتوس
۱۴:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آقای نوبخت پولی که راننده ها ماهانه به تامین اجتماعی می پردازند به حساب کی میره که نمی تونه پول خودمون رو وقت بازنشستگی پس بده ؟ ولی ایشون دم به دقیقه حقوق بقیه رو که یک ریال هم نمی پردازن ، زیاد میکنه .مگه این پول از آسمان براشون نازل میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدصفا ذوالفقاری
۱۳:۴۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
برادران محترم فعلا که هنوزبرای بازنشستگان خبرراست اگرادامه قول های اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری نشوداین قانون اینقدردوران ازمایشی طی کرده که بعضاازخیلی ازقانون های دایمی بیشترطول کشیده وهنوزخبری ازاجرابرای بازنشستگان نشده شمامسیولین محترم بخش کارگری راه دعاراگم نکنیدوبازنشستگان رااینقدرمشمول لطف خودتان نکنیدصبرکنیدماه اول که اجراشدبیایید جاییکه هیچ فریادرسی ندارندبه بازنشسگان مشکلات رابگوییدشایددعای اینها با اجابت برسد
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بابا حقوق مستمری بگیران افزایش بدین از قشر مردیم ۱۴۶۰۰ چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Gb ,قاسم
۱۱:۱۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
همشیه حق کاکران خوده شده کسی به درد ما رسیدکی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
مریوانی
۱۱:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
تورابخدابازنشستگان تامین اجتمایی رادریابید چرابازنشسته ای با۳۵روز حقوق سخت وزیان اورباید۲میلیون بگیره این انصافه
Germany
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بالای سی سال سابقه کار را سالی یک درصد بیشتر در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
محمد یوسف
۱۰:۴۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
جناب اقای نوبخت من با برچ 750هزار تومان حقوق با چهار فرزند عروص وداماد ونوهایم چتورزندگی کنم شماه خودراه جای ماه بکزارید ببینم شماه شرمنده خانوادات نمیشوید شماراه بخدا یکم به خود بیاید
Iran (Islamic Republic of)
علی60
۰۹:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
قانونگذاری که بالا نشسته ای فقط موقع زمان رای گیری وعهده میدهد فلان کار را میکنم اگر من رای بیاورم ،بسه این همه دروغه ،حالا تکانی بخورید موقع عمل هست قانونی وضع کنید برای بازنشستگان تامین اجتماعی که بیشترین بازنشستگان کشوری را دارند بعد آقای نوبخت نگویید قانونگذار اختیار به من نداده که درمورد بازنشستگان تامین اجتماعی ورد کنم-صبر تحمل ما تمام شده از بس دروغ تحویلمان دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بازنشستگان کشوری را همسانسازی کنید وفقط حرف نزنید. بنده با هفت سر عاعله وبیماری چیکار کنم در خرج زندگی کم میارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
حق مردم زحمت کش خوردن نداره
خدا نگذره ازتون که فقیرو فقیرتر میکنید تو این اوضاع
مگه بازنشسته تامین اجتماعی تو این شرایط زندگی نمیکنه
خوبه پول بیمه را داده! شما پول خودشم میخورید
ای خداااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مامستمری بگیران تاحالاسکوت کردیم دیگه دربرابراین همه بی عدالتی ساکت نمی نشینیم ماهم انسان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسمگ
۰۷:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چرافقط همسان سازی بایدبرای لشکری وکشوری باشدمگرمستمری بگیران انسان نیستن برای رای دادن همه مثل هم هستن امابرای حقوق تفاوت مگذارن این چه عدالتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آقای نوبخت کی باید جواب می دهی دولت
اصلان نمی خواهد به ما کمک کند پول تامین اجتماعی را بدهد برای کارگر وباز نشسته کافیست
مرد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خانمی سرپرست خانوار هستم با دوازده و شش ماه سابقه بیمه الان ماهی ۵۷۷ هزار تومن حقوق دارم از سازمان تامین اجتمای مستاجر هم هستم زندگی سختی دارم ودخترم در یک مطب دکتر کار میکرد با ماهی ۱۵۰ تومن وبیمش کرده بود اسفند گفته دگر منشی نمیخوام میخواهم دفترچه دخترم تحت پوشش خودم برود چون یارانه کرونا بهش ندادن شما بگید ما چه کار کنیم ممنون شیراز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تامین اجتماعی و دولت سر وته یه کرباسن!!!فقط بلدند مستمری بگیر بیچاره رو به هم پاس بدن!!!بلا نسبت ملت رو هم نادون فرض میکنن!!!نه خدا میشناسن نه حق بنده خدا رو!!!فعلا که نونشون رو تو خون این بیچاره ها تر میکنند و با لذت میخورن و ککشونم نمیگزه!
Ukraine
محمد
۲۲:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
یه فکری کنین به حال این مستمری بگیران تامین اجتماعی فقط کشوری و لشگری خونشون رنگین تر هستش واقعا داره در حق این عزیزان اجحاف میشه..
Iran (Islamic Republic of)
علیفقط
۲۲:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
از خدا بترسیید اینقدر تعبیض فرق بین بازنشته کشوری تامین اجتماعی چیست دولت گردن تامین اجتماعی می اندازدوتامین اجتماعی گردن مجلس مجلس گردن ...همه ای شما درروز حساب باید حساب پس بدهید
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۲۱:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام ما باز نشستگان تامین اجتماعی همسان سازی حقوقمان را بخشیدیم به آقایان با وجدان مثل آقای آهنی ها چون آنها از شرمندگی مردان در حضور خانواده با خبرند گویا در ایران زندگی نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ما شالانادریبب
۱۳:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلام شما را به خدا اگر خدا قبول دارد ما باز نشتگان با چند سر هاله وعروس داماد نوه هر روز جشن تولد عروسی دامادی دکتر دوا چکار کنی به خدا خجالت بحچه ها مان دارم دیوانه هم می شویم یه فکری برابازنشتگان بردارد من یه باز نشده کشوری هستم
Netherlands
م
۲۰:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
به نظر شما یه مستمری بگیر با ماهی 1600 میتونه زندگی کنه؟ با این همه نوه و نتیجه و قسط، آقایان مسوول لطفا رسیدگی کنین همسان سازی این قشر مظلوم انجام بشه، با گوشت کیلویی 120000 تومان و.....، با این حقوق که الان پدر من 504 تومان هم وام تعمیرات میده چطوری شکم سه نفر سیر نگه داره؟؟؟؟!!!!! حالا مهمانی و گردش هم که کلا حذف کنه، لطفا رسیدگی کنین آقایان مسوول!!!!!!!! یه روز خودتون جای این بدبخت ها بگذارین ببینین این زندگی برای یک روز هم مقدور هست؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من شک ندارم اقای نوبخت خواستن با این کارشون بین باز نشستگان کشوری وتامین اجتماعی نفاق افکنی کنن ونارضایتی بوجود بیارن که طاهرا موفق هم شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
جونم فدای این نظام و این انقلاب و این دولت ، بخدا قسم دولتمردان ما مردان روزگارند هرعیب و نقص و بی لیاقتی و بی فرهنگی و بی ظرفیتی هست از طرف مردم هستش والله العلی العظیم قسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آقا در مواد مصرفیت یه تجدیدنظر کن. خیلی حالت بده!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
عزیز کمی آرومتر همش مال خودته نترس ممکنه تو گلوت گیر کنه....
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۹:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
شعار صدا و سیمای این روزها کرونا را شکست میدهیم پس نتیجه میگیرم ‌بازنشستگان شعار امروزشان باید این باشه که آخر
اختلاسگران و بی مسئولین و خائین به این ملت را شکست میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
باسلام.و خسته نباشی.جناب آقای نوبخت ما که دوران جوانی وخوشی زندگیمان در آپ گذراندیم والانم در سن ۶۳ سالگی باز نشسته آپ ومبتلا به بیماریهای صعب العلاج سپری میکنیم حداقل حقوق مارو همانند سازی بفرمایید تا حداقل آرزوی فرزندان بیکار فرهنگی وبدون خانمان ومجرد در پایان عمر کوتاه جبران کنیم وشرمنده آنها نشویم .وآپ الویتی برای استخدامی فرزندان فرهنگی باز نشسته بدهند واین پارتی بازیهای بی رحمانه استانی بر داشته بشه.
Germany
مریم قاسم زاده آلاشتی
۱۷:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بایدبرای همه مسئول باشیدآقای نوبخت چرادارید فرق میزاری من ی زن تنهابااین مقدارچ کارکنم آقای نوبخت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با احتساب ۱۵درصد افزایش حقوق برای شاغلین وبازنشسته ها،خودبه خود حقوق بازنشسته ها حدود ۵۰۰تا۷۰۰ اضافه میشه!!!خوب این که همسانسازی نمیشه؟؟!!!
چرا اینقدر منت میذارید وتو تلویزیون اعلام خبرخوش وهزاران تبلیغ دیگه!!!!
ازطرفی هرروز یه جلسه،یه جور افزایش!!
فعلا تاصدور احکام بازنشستگی ما صبور هستیم.مثل همیشه!!!
Canada
امید
۱۵:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام..این افزایش همسانسازی برای نیرو مسلح شامل بازنشستگانی ک تو فیش حقوق نوشته مبنای محاسبه حقوق 24 ماه آخر خدمت نمیشه و فقط 15 درصد افزایش دارن.والسلام .یعنی چیزی در حدود 90هزار نفر بازنشسته ای ک حدودا از سال 88 به بعد بازنشست شدن...چون مبنای مباحثه حقوق این عزیزان فصل دهم قانون مدیریت کشوری است بجای فصل سیزدهم...مظلوم تر از این افراد کسی نیست..چون نه شامل همسانسازی حقوق بازنشستگان می شوند به بهانه فصل اینکه مبنای مباحثه فصل دهم هست ونه شامل 50% افزایش حقوق کارمندان هم رتبه و تراز خود در صورتی ک هر افزایش امتیازی براساس فصل دهم برای کارمندان اعمال میشه باید برای بازنشسته هایی ک مبنای مباحثه حقوق ان ها فصل دهم قانون مدیریت هست اعمال بشه...یکمی فکر کنید گول تبلیغات نخورید..اگه کسی دستش بجایی میرسه نشر بده و پیگیری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام اگه مسئول هستید باید جواب بدید اگه جوابی ندارید مسئولیت به گردن نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام اگه مسئول هستید باید جواب بدید اگه جوابی ندارید مسئولیت به گردن نگیرید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۵:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای نوبخت لطفا خودتون کنار نکشین وه گردن کسان دیگه ندازین خوب میدونین که این قانون چند سال تصویب شده ولی دولت از بدهی خود سر باز میزند این داستان چند سال دیگه باید ادامه داشته باشه هی به گردن این اون ندازین .مشکا سختی نیست که قابل حل نباشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۱۵:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام اقای نوبخت لطفا خودتون کنار نکشین وه گردن کسان دیگه ندازین خوب میدونین که این قانون چند سال تصویب شده ولی دولت از بدهی خود سر باز میزند این داستان چند سال دیگه باید ادامه داشته باشه هی به گردن این اون ندازین .مشکا سختی نیست که قابل حل نباشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
واقعا این جواب مردمیه که همیشه پای کار هستن ؟ متاسفم واستون ، الان چه فرقی با اون موقعهایی هست که قشر ضعیف جامعه همیشه تحت فشار بودن ؟ پس لطفا هیچ ادعایی نداشته باشید و اشک تمساح نریزید ، از خشم خدا و این مردم بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
ازکجا معلوم اگر دولت بدهیش رابدهد ایا مطمن هستید که تامین اجتماعی به کارمنداش نمی دهد چه تضمینی هست که به بازنشستگان تامین اجتماعی بدهد مگر تامین اجتماعی نداره ،، داره ولی نه برای بازنشستگان برای کارمند ومدیران خودش خوب بریزوبپاش داره حق بیمه همین بازنشستها در طول سالیان متوالی چنان ثروتی را روی هم جمع کرده مثل میوه های رسیده یک باغ به رهگذر و خودی چشمک میز نه
Iran (Islamic Republic of)
محمد یوسفی
۰۵:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
کاملا" با نظر شما موافقم. مسئولین تامین اجتماعی کوتاهی های سالهای گذشته خود و درآمد سرشار از دارائیهای تامین اجتماعی را کتمان نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اقایان تامین اجتماعی ، حالا فکر میکنید مثلا همسان سازی
کشوری ها اش دهن سوزی است


انشالله مسئول کار شما لا اقل درست همسانتون کنه. ، حقوق رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۴:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام مگه کشور مسول دلسوز نداره مسولانی که واقعا با خدا هستید میبینید داره ب حق ما بازنشستگان تامین اجتمایی ظلم میشه تو ر خدا این ظلمی که به ما بازنشستگان تامین اجتمایی میشه ب استحضاررهبر دلسوز و فرزانه کشور برسانید ایشان با داد ما مظلومان میتونند برسند الان از سال ۸۹ ده ساله منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
80ساله هستم مستاجرم مستمری بگیر تامین اجتماعی. امیدوارم اجرای همسان‌سازی حقوقهاراببینم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۳۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا مستمری بگیران تامین اجتماعی رو تعیین تکلیف نمیکنن؟این مسخره بازیا چیه؟
Canada
محمود
۱۳:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اقایان مسعولین دولت محترم بدهی خودبه تامین اجتماعی را بدهیدوجدان داشته باشید فقط بفکرخودتان نباشید قرض خودرا نمیدهید ولی همان پول را به جیب خودتان واریض میکنید حقوق تان را افزایش میدهید اخه این با کدام منطق .وجدان وانسانیت سازگاره مگه بازنشسته های تامین اجتماعی انسان نیستند وقتی جلو تریبون قرارمیگیرید ازهرنوع صفت انسانیت بودن برای خودبکارمیبرید.بابا بدهیتان رابدهید
Iran (Islamic Republic of)
بتول نجفی
۱۲:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
از خدا بترسید چرا به فکر کارگران نیستید با این تورم و این حقوق پایین چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم نجفی باید خدا را شناخت که ازش ترس داشته باشیم!
Germany
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
ماازتامین اجتماعی نارازی وگله داریم این حقوقی که میدهدایاخودشان میتوانندزندگی بچرخانند وهمیشه همه چی برای بازنشسته های کشوریهست دولت هم بایدجواب ماروبده نمیتونین اداره کنین برین واقعازندگی برامون جهنم شده بااین همه تورم مشکلات .حق ماکارگران بازنسشته خوردن نداره ماراضی نیستیم کلاحرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
چقد ظلم در حق بازنشتگان فکر کردن یه سری پیر مرد و پیر زن هستن نمیتونن کاری بکن اینا بچه ندارن من با یه مادر فلج و دو برادر بیکار با ۱۶۰۰چکار کنم بخدا خونه هم داره خراب میشه رو سرمون خودت میتونی با این پول زندگی کنی واقعا شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
هر باز نشسته خودش بزرگ یه فامیل و طایفه ان که همه دنباله روشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اقای نوبخت بازنشتگان تامین اجتماعی هم ایرانی هستند ایا شما با یک میایون وپانصد هزار تومان یک هفته را میتونین سر کنین
United States of America
ناصر
۱۷:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
1/5میلیون فقط پول شورت وجوراب بچه هاش توی یکماوخوراک دوروزخانوادشون تقصیرماست که ظلم روتحمل میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام.جوانی هستم که کمک خرج خانوادم استخدامی فولاد خراسان -نیشابور شرکت کردم یکساله در گیر مراحلش هستیم وقرار بود بعد عید مارو جذب کنن.چن بار برای شما پیام فرستادیم ولی پیگیری نکردین تورو قرآن پیگیری کنید حداقل تو این اوضاع بتونیم کاری داشته باشیم. تورو قرآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
همسر من ۱۶ سال داشت که درس رارها کردوبه جبهه رفت چند سال در جبهه بود تا افرادی مثل نوبخت درس بخونن وبخواد بااین افراد که از همه چیز گذشتن ونتوانستن بادرس خواندن شعل مناسبی پیدا کنن ودر اخر گارگر شدن حالا با کلمه شرمنده همه چیز را تمام کند شرمنده برای ما نون آب نمیشه آقای به ظاهر محترم
Iran (Islamic Republic of)
شاپور اژدری
۱۱:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام ما سی سال بی پرداخت کردیم به امید چنین روزی الان که حقوق ما ا@افه نمی‌شود دولت طلب تامین اجتماعی را تسویه کند ما نه حقوق داریم نه دفترچه ی ما را هیچ بیمارستانی قبول ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا بازنشستگان تامین اجتماعی به حقوق های میلیاردی کارمندان تامین اجتماعی اعتراض نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد یوسفی
۰۵:۴۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
آفرین. حقوقهای تاصدمیلیون و پاداش و.... و دارائیهای زیاد تامین اجتماعی خیلی زیاده. تازه اگه تامین اجتماعی طلبشو از دولت بگیره بازهم رده بالائیها کاری واسه بازنشستگان تامین اجتماعی نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما اعتراض کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بترس از اه مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
این چه مصیبتی است در این کشور؟!! متأسفانه 40سال از انقلاب گذشته ولی اهداف اصلی انقلاب در هاله ای از ابهام است از طرفی امام خمینی (ره) می گویند این کشور مال زاغه نشینان ومحرومان است از طرفی مشاهده می شود همچنان این ضعیفان و مستضعفین هستند که زیر بار ناعدالتی ها استخوان ها یشان خرد می شود.
از طرفی مقام معظم رهبری در سخنرانی ها وسفارش هایشان افراد ضعیف را مورد حمایت قرار می هند.
دولت طی دوسال گذشته چند مرحله حقوق کارمندان وبازنشستگان کشوری را اصلاح می کنند و از طرفی دیگرملیاردها تومان پول های سازمان تأمین اجتماعی را بلوکه کرده است
برای بازنشستگان تأمین اجتماعی فقط دعا و توسل یافتن به خداوند وبردن شکایت از دست عبد ظالم نزد خالق این جهان ومالک روز جزا (والسلام) در خانه اگر کس است یک حرف بس است !!!!!!!!
إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ ﴿227﴾
مگر كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده و خدا را بسيار به ياد آورده و پس از آنكه مورد ستم قرار گرفته‏اند يارى خواسته‏اند و كسانى كه ستم كرده‏اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت (227)اشعرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
مدافعان کارگران کارگرانی که ۶۰۰ متر درعمق زمین ۲۰سال تمام بهترین دوران عمر خود را سپری کردند هنوزاثرات زغال وگردوغبار سنگها رادسینه هایشان دارند چه چطور درمقابل تصمیمات اقای نوبخت قد علم نمی کنید مگر تمام دولت نوبخت است شکم سیر اقایان چه خبر از حال ما کارگران باز نشسته معدن دارد اگر زمستان یورت رابیاد داشته باشید حتما تجید نظر می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اقای نوبخت اه بازنشتگان تامین اجتماعی دامن شما را انشاالله میگیره سواره از پیاده چه میدونه
Iran (Islamic Republic of)
حمید طالبی
۱۰:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
مگر خون بازنشستگان کشوری و لشگری رنگین تره
دولتی ها چون خودشون همه بازنشسته کشوری هستند
فقط به فکر افزایش حقوق خودشون هستن.
مگر بازنشسته های بیچاره و فقیر تامین اجتماعی گناه کردن که باید اینجوری باشند
Iran (Islamic Republic of)
بازن نشسته پیش کسوت
۱۰:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
افزایش ۱۵درصدی تورم ۳۰۰ درصدی رابا ۱۵درصد وبعلاوه افزایش فصل ۱۰ که همه همکاران شاغل یک سال است میگیرند رانداد
Iran (Islamic Republic of)
بازن نشسته پیش کسوت
۱۰:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
نوبخت این زبل ضعیف کش خزانه دار دولت مکر وحیله افزایش ۱۵درصدی تورم ۳۰۰ درصدی رابا ۱۵درصد ماست مالی کرد وبعلاوه افزایش فصل ۱۰ که همه همکاران شاغل یک سال است میگیرند رانداد ودوباره به این قشر خیانت کردو کلاه گذاری کرد وگرنه این حتی نصف فصل ده هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
مشکل مملکت ما شفاف نبودن قوانین هر کی هر چی دلش خواست نوشت و تصویب کرد و اسمش رو هم گذاشت قانون
این چه قانونیه که یک ایرانی باید دهها بلکه صدها برابر یکی دیگه پول به اسم حقوق و مزایا بگیره
مگه نیازهای مردم با هم فرق میکند
متاسفم که اینها همه به نام نظام اسلامی نوشته میشود
قانون باید جامع شفاف و غیر قابل تفسیر به رای باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
از خدا بترسید تامین اجتمایی خصوصا کارگرانباز نشسته معدن بایک ملیون پانصدهزار تومان اهشان دودمان شمارا می سوزاند بااین تورم گلستان ازادشهر
Iran (Islamic Republic of)
حشمتی
۱۰:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من رابه آقای نوبخت برسانید من با5سرعاعله739000تومانحقوق میگیرم خسته نباشید آقای دکتر
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کشوری
۰۹:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت بازنشستگان تأمین اجتماعی
واقعاً جای شما خالی که در باغ سبز ما رو ببینید!!!
آنقدر زیباست که اصلاً فکر خود باغ نیستیم !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تورم ۳۰۰درصداست ولی افزایش حقوق ۱۵درصد خوش به انصاف شما
چراحقوق رابه دلار پرداخت نمی کنید تا هرسال نیاز به افزایش حقوق نباشد ریال را خیلی بی ارزش کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تورم ۳۰۰درصداست ولی افزایش حقوق ۱۵درصد خوش به انصاف شما
چراحقوق رابه دلار پرداخت نمی کنید تا هرسال نیاز به افزایش حقوق نباشد ریال را خیلی بی ارزش کردید
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۹:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
دولت چرا بدهی خود رابه تامین اجتماعی نمی دهد تا بازنشستگان تامین اجتماعی هم همسان سازی شوند بدهی بده پسرخوب
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۰۹:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
عیبی نداره تامیتونید به کارگر جماعت فشار بیارید وظلم درحقشون بکنید چرا این حق ماکارگراهستش یکاری که ازشون خواستن انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۰۸:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
خدابه دادت برسه من با حقوق ۲۰۰۰۰۰۰ وپنح نفر عاعله جه کار کنم سهام عدالت که ندادیت همسان سازی هم که نمیکنید شرمنده گی تو جه به درد من میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بیاید با اجرایی کردن همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بجز فشار های بحران کرونا فشار دیگری را به انها تحمیل ننماید و به وظیفه ذاتی مصوبات دولت که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را برعهده دارد بپردازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بالاخره .. همسان سازی حقوق .که ابتدا نامش یکسان سازی بود ..و الان با در صدی افزایش قطره ای بودجه میگیرند .. .. تعریف نشد .
نمیدانیم در پایان قطره قطره ...دریافتی یکسان شده چند میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
صابری
۰۸:۳۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش خوشبختی و افزایش حقوق هم مثل مرگ سهم همه بود
Iran (Islamic Republic of)
صابری
۰۸:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش خوشبختی و افزایش حقوق هم مثل مرگ سهم همه باشه،اخه این چه عدالتیه؟مگه تورم فقط برای بازنشستگان لشکری و کشوری بوده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی اگر به ایشان مربوط نمیشود به چه کسی مربوط میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۰۸:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
افزایش حقوق ارتشبد ی در همسان سازی با گروهبان ۳ جوک جدید است.
افزایش فقط برای حقوق پایین هاست حداقل بگیر ها چرا الکی تفسیر میکنید...
-
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اول اینکه آقای نوبخت در مبارزه با قشر ضعیف مسبوق به سابقه است...
دوم تکلیف کارمندان رسمی دولت که بیمه تامین اجتماعی دارند در کجای این دو قشر قرار دارد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
این اقای نوبخت قرار نیست بازنشست بشه ؟
چند سال سابقه خدمت داره؟
اصلا چند سال سن دارند؟
یعنی هیچ کدام از قوانین سی سال کار یا شصت سال سن شامل حالش نمیشه؟

لابد نمیشه
سوال بی موردی را مطرح کردم دوستان ، درسته؟
چون قانون همیشه مال طبقه ضعیف و بیچاره هاست
اینها قانون گذار و مجری قانون هستند
تافته جدا بافته
۱۲
آخرین اخبار