رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:چهار هزار و ۶۳۹ خودروی متخلف در ۱۴ فروردین به دنبال ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان اعمال قانون شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از روز هشت فروردین برخورد قاطع پلیس با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، تشدید شد، اظهار کرد: به دنبال اجرای این طرح حضور حداکثری پلیس به ویژه پلیس راهور در سطح شهر‌ها را داشتیم و در این زمینه نیز مردم همکاری خوبی را داشتند.

او ضمن قدردانی از مردم اصفهان نسبت به عدم خروج از منزل به ویژه در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین افزود:، اما باید توجه داشت که روز ۱۴ فروردین شاهد حضور مردم در سطح شهر اصفهان بودیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به اعمال قانون چهار هزار و ۶۳۹ خودروی متخلف در ۱۴ فروردین به دنبال ورود به طرح زوج و فرد اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در روز‌های جمعه طرح زوج و فرد نداریم، اما عصر روز گذشته نیز شاهد ترافیک نزدیک به روز‌های عادی در شهر اصفهان بودیم.

او گفت: همه شهروندان باید در بحران شیوع کرونا نسبت به سلامتی خود و دیگران توجه داشته باشند تا بتوانیم این بحران را با حداقل خسارت پشت سر بگذاریم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.