معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:نتیجه تست کرونای ۱۴ نفر دیگر در هرمزگان مثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمود حسین پور معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نتیجه تست کرونای ۱۴ نفر دیگر در هرمزگان مثبت شد.

او افزود:با افزوده شدن این تعدا شمار مبتلایان این بیماری در هرمزگان به ۲۵۴ نفر رسید.
معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۱۰۴ مورد مشکوک آزمایش گرفته شد که ۱۴ نفر مثبت تشخیص داده شدند واز ۱۴ نفر جدید؛ ۹ نفر در بندرعباس، ۲ نفر در میناب و بندرخمیر و پارسیان هرکدام یک نفر بوده است.

حسین پور گفت: هم اکنون ۱۴۱ نفر در بیمارستان‌های استان با بیماری‌های حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد ۲۰ مورد مبتلا به بیماری کرونا تشخیص داده شده اندو در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی افزود: شهرستان‌های بندرعباس با ۱۳۲ مورد، کیش با ۴۳ مورد، میناب با ۲۷ مورد و قشم با ۲۲ مورد آلوده‌ترین مراکز به بیماری کرونا در استان هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:از آغاز طرح تاکنون هزار و ۵۲۲ مورد بیمار مشکوک به بیماری‌های حاد تنفسی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

حسین پور با تشکر از کادر درمانی و مردم در رعایت مسائل بهداشتی گفت: اینکه ما هنوز آمار رو به افزایش داریم نشان می‌دهد باید فاصله فیزیکی و اجتماعی را باید همچنان رعایت کنیم.

او با اشاره به طرح غربالگری بهداشتی شهروندان هرمزگانی گفت: ۸۵ درصد کسانی که به سامانه مراجعه کرده اند غربالگری شده و پاسخ‌های خود را دریافت کرده اند.

حسین پور گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار نفر از مردم هرمزگان غربالگری شده اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.