رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

افزایش شمار مبتلایان به کرونا / مرگ یک بیمار

حسین فرشیدی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان و شناسایی ۷ مبتلای دیگرخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان و شناسایی ۷ مبتلای دیگر خبر داد.

او افزود: با ابتلای ۷ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان این بیماری در هرمزگان به ۲۴۱ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ۷ نفر جدید مبتلا شده امروز؛ ۴ نفر در بندرعباس، ۱ نفر در میناب و دو نفر در پارسیان بود.

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی هم داشتیم که خانم ۵۰ ساله از حاجی آباد بود و شمار فوتی‌ها در استان به ۱۸ نفر رسید.

او گفت: تاکنون در بندرعباس، ۱۲۴ نفر (۴ مبتلای جدید)، کیش ۴۳ نفر، میناب ۲۵ نفر (۱ مبتلای جدید)، قشم ۲۱ نفر، بندرلنگه ۷ نفر، حاجی آباد ۶ نفر، رودان ۶ نفر، بستک ۳ نفر، پارسیان ۴ نفر (۲ مبتلای جدید)، خمیر و جاسک نیز هرکدام یک نفر مبتلا به کرونا داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۱۸ بیمار کرونایی هنوز بستری هستندکه نصفشان در آی سی یو تحت درمان هستند.

او گفت: هرمزگان استان سفید در زمینه ابتلا به کرونا نیست و در بازوی بالارونده این بیماری هستیم که هنوز به اوج ابتلا به این بیماری نرسیده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سازمان‌های مردم نهاد خواست از بیماران کرونایی حمایت روحی و روانی کنند و از مردم نیز خواست طرح رعایت فاصله اجتماعی کماکان رعایت شود تا به مرور این بیماری را پشت سر بگذاریم.

فرشیدی گفت: افراد دارای علائم تب، گلودرد، سرفه خشک و تنگی نفس حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.