جشنواره خاطره نویسی عهد جانانه برگزار می‌شود

جشنواره کشوری خاطره نویسی عهد جانانه از سوی قرارگاه فرهنگی مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزارمی شود.

جشنواره خاطره نویسی عهد جانانه برگزار می‌شودمعصومه محامید کارشناس مجتمع کانون‌های دانشجویی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سردار دل‌ها دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشنواره کشوری خاطره نویسی عهد جانانه از سوی قرارگاه فرهنگی مبارزه با کرونا ویروس و مجتمع کانون‌های دانشجویی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سردار دل‌ها این دانشگاه  برگزار می‌شود.

او این جشنواره را ویژه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارمندان سراسر کشور و خانواده کادر درمان عنوان کرد و افزود: خاطرات کادر درمان در بیمارستان‌ها و زمان کشیک، خاطرات خانواده کادر درمانی، خاطرات دانشجویان از دوران خود قرنطینه‌ای و ایام شیوع ویروس کرونا، خاطرات اعضا هیئت علمی از دوران خود قرنطینه‌ای و ایام شیوع این ویروس بخشی از محور‌های این جشنواره هستند.

محامید، خاطرات کارمندان دانشگاه از دوران خود قرنطینه‌ای و شیوع ویروس کرونا، خاطرات شما از نیرو‌های جهادی، روحانیون، دانشجویان و اقشار مردم و همچنین خاطرات شما از خیرین که در این شرایط در کنار مردم هستند را از دیگر محور‌های جشنواره خاطره نویسی عهد جانانه برشمرد.

کارشناس مجتمع کانون‌های دانشجویی، فرهنگی، هنری و اجتماعی سردار دل‌ها دانشگاه جندی شاپور اهواز درخصوص شرایط ارسال آثار به جشنواره بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را بصورت PDF و DOCX و در ۲ صفحه، فایل صوتی و تصویری با حداکثر حجم ۸۰ مگابایت تهیه و ارسال نمایند.

او ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه با نشانی: خوزستان، اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونت فرهنگی و دانشجویی و یا به نشانی WWW.AJUMS.AC.IR ارسال و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

محامید مهلت ارسال آثار را از ۱۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت ماه امسال اعلام و اظهار کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کشب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۶۰۹۵۳۱۴۶ و ۰۹۳۵۹۰۳۵۱۵۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.