تغییر سرمربی تیم ملی تنیس آخرین اقدام رئیس موقت فدراسیون

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود و احتمال دارد احمدوند از هدایت تیم ملی کنار برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس پس از اینکه در شهریور ماه سال گذشته به این عنوان منصوب شد، تغییرات زیادی را در بدنه فدراسیون به وجود آورد. از حضور یک کشتی‌گیر به عنوان نایب رئیس گرفته تا واگذاری آکادمی تنیس استقلال به بخش خصوصی و انتصاب افراد بدون تخصص در رشته تنیس از سایر فدراسیون‌ها؛ این موارد از جمله اقدامات نامنی بوده است.

حالا در فاصله چند هفته مانده به مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس و در جایی که هیچ تورنمنت بین المللی تا حداقل ۷ ماه دیگر برگزار نمی‌شود، به نظر می‌رسد هجمه تغییرات بدنه این فدراسیون تمامی ندارد و این بار به کادر فنی تیم ملی اصابت کرده است.   نامنی به صورت آشکارا در این مدت  با اعضای کادر فنی تیم ملی دچار زاویه شدیدی شده و ظرف مدت زمانی کوتاه قصد داشت به جای سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس فرد دیگری را  به تیم ملی اضافه کند تا بار انتقادات را نسبت به فدراسیون کاهش دهد.

در این بین شنیده می‌شود دامنه اختلافات به قدری وسیع بوده که فدراسیون ترجیح داده است تا با یکی از قهرمانان نه چندان دور تیم ملی که تا همین چند وقت پیش در مسابقات آزاد به رقابت با حریفان می‌پرداخت، برای سرمربیگری وارد مذاکره شود.

فرشاد صفتی سرپرست دبیرکلی فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن رد حضور فرد دیگری به جای سعید احمدوند در تیم ملی تنیس آقایان بیان کرد: از پایان مهر ۹۸ تا همین امروز هیچ مذاکره‌ای با هیچ کس در مورد سرمربیگری تیم ملی تنیس از سوی فدراسیون نشده است. مطمئن باشید خیلی راحت و بدون کوچکترین پنهان کاری اگر قصد تغییرات در کادرفنی را داشته باشیم به اطلاع عموم می‌رسانیم.

صفتی ادامه داد: فعلا  ما منتظر اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان برای تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هستیم و ضمن اینکه باید در نظر داشت که چهار روز پیش یعنی اول آوریل فدراسیون جهانی تنیس کلیه مسابقات از جمله دیویس کاپ و فدکاپ در سراسر دنیا رو تا پایان ۱۳ جولای برابر با ۲۳ تیر لغو کرده است.


بیشتر بخوانید: یزدی: بهترین اتفاق سال ۹۸ پوشیدن پیراهن تیم ملی بود/ استقلالی هستم


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار