دلجویی از فرمانده انتظامی و مامور وظیفه شناس دهلرانی

امام جمعه و فرماندار دهلران به اتفاق اعضای شورای تامین شهرستان دهلران از فرمانده انتظامی و مامور وظیفه شناس دهلرانی دلجویی و دیدار کردند.

دلجویی از فرمانده انتظامی و مامور وظیفه شناس دهلرانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در این دیدار حجت الاسلام موسوی و عسگری از خدمات و اقدامات فرمانده انتظامی شهرستان و مامور وظیفه شناس و کارکنان زحمتکش ناجا در راستای اجرای مصوبات ملی کرونا و مصوبات شهرستانی دلجویی و دیدار کردند.

امام جمعه و فرماندار دهلران در این دیدار نیروی انتظامی را مظهر نظم و امنیت در جامعه دانستند و گفتند: نیروی انتظامی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا وظایف قانونی دارد و از احساس مسئولیت این نیرو در کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان و تلاش شبانه روزی در این زمینه تقدیر می‌شود و هتک و حرمت به ماموران ناجا را محکوم میکنیم و از برخورد مردمی و سعه صدر این نیرو تقدیر ویژه می‌شود.

سرهنگ منوچهر مکی هم گفت: هیچ‌گونه هتک حرمت به ماموران سخت کوش انتظامی شهرستان دهلران به هیچ وجه پذیرفته نیست و به شدت با آن برخورد خواهد شد و انتظار می‌رود.

او افزود: برخورد دستگاه قضا با این گونه افراد خاطی قاطع و شدید باشد تا درسی برای افراد قانون شکن در جامعه شود.

مکی اضافه کرد : ماموران انتظامی شهرستان دهلران همچنان بر اساس قانون در مبادی خروجی و ورودی شهرستان مستقر هستند و با هرگونه نقض قوانین و مقررات به شدت برخورد قانونی بعمل خواهند آورد و از مردم نیز تقاضا می‌شود از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.