فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:امروز با وجود ادعای آمریکایی‌ها و کشورهای غربی مبنی بر دارا بودن بهترین امکانات و شرایط برای مقابله با کرونا اما ناکارآمدی این کشورهای مدعی را در مقابله با ویروس کرونا مشاهده می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان دیروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درچه اظهار داشت: شهر درچه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و به همین دلیل با وجود اینکه فرمانداری ندارد، اما ناحیه مقاومت بسیج در این شهر شکل گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهر درچه شهر شاهد نمونه کشور است و مردم و بسیجیان این شهر در عرصه‌های مختلف نظیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع)، دفاع ازامنیت کشور و مقابله بافتنه‌ها نقش موثری داشته‌اند و در همین راه شهدای بسیاری از این خطه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

او با بیان اینکه مردم درچه این روز‌ها نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف فعال هستند، افزود: کرونا برای همه کشور‌ها و کشور ما مشکلات زیادی ایجاد کرده است، اما ظرفیت‌هایی مثل همدلی و وحدت ملت ایران را نمایان کرد که همه مردم با وجود مشکلاتی که داشتند، اما به یاری یکدیگر رفتند و درحال کمک به هم نوعان خود هستند، در حالی که در برخی از کشور‌ها از جمله کشور‌های ابرقدرت شاهدسرقت تجهیزات پزشکی مانند ماسک هستیم.

فدا ادامه داد: امروز با وجود ادعای آمریکایی‌ها و کشور‌های غربی مبنی بر دارا بودن بهترین امکانات و شرایط برای مقابله با کرونا، اما ناکارآمدی این کشور‌های مدعی را در مقابله با ویروس کرونا مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در ادامه با تقدیر از زحمات سرهنگ علیرضا منصوری، سرهنگ انواری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج درچه معرفی کرد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از کارگاه تولید ماسک در پایگاه بسیج شهید آیت‌الله بهشتی در مسجد ابوذر شهر درچه بازدید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.