زاهدانی‌ها پارسال بیش‌از ۴۲۰ میلیون تومان صدقه دادند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان گفت: مردم این شهرستان سال گذشته بیش از ۴۲۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان صدقه از طریق پرداخت الکترونیکی، صندوق صدقات و سایت کمیته امداد کمک کردند.

محمد کیخا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: میزان صدقه جمع آوری شده در سال ۹۷ را ۳۹۱ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان ذکر کرد.

او با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع آوری شده افزود: صدقات جمع آوری شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش‌های خانواده، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی، کمک به تأمین، تکمیل و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی در راستای رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های فناوری، پرداخت صدقه به روش‌های نوین یکی از اولویت‌های کمیته امداد برای سهولت در پرداخت صدقه از سوی مردم و همچنین کاهش هزینه‌های جاری برای کمیته امداد است.

کیخا بیان کرد: نحوه پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق سامانه پیامکی و ارسال عدد ۱به سرشماره ۸۸۷۷، شماره گیری #۰۵۴۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه، و مراجعه به سایت کمیته امداد امام (ره) به نشانی www.emdad.ir بوده و همچنین اپلیکیشن سکه راه مطمئن دیگری برای پرداخت صدقات مردمی است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار