راه اندازی سامانه هوشمند خود ارزیابی روانشناختی در بحران کرونا توسط بهزیستی

 سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه هوشمند خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران کرونا در راستای ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی هماهنگ توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،صحاف سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از راه اندازی سامانه هوشمند خود ارزیابی وضعیت روانشناختی در بحران کرونا در راستای ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی هماهنگ توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

 صحاف صیانت از سلامت روانی افراد را از اهداف اصلی راه اندازی این سامانه بیان کرده و افزود: این سامانه علاوه بر غربالگری سیستماتیک میزان استرس، اضطراب، افسردگی و اعلام آن به فرد، توصیه‌های علمی لازم نیز متناسب با شرایط روانشناختی فرد و نتایج به دست آمده را به فرد ارائه می‌دهد.

او با بیان این‌که طراحی این سامانه توسط تیم متخصص انجام شده است، گفت: مراجعان به این سامانه با ارائه شماره تلفن و کد ملی در سامانه شناسه‌ای را دریافت کرده و از طریق تماس با ۱۴۸۰ می‌توانند از خدمات تخصصی صدای مشاور از ساعت هشت صبح الی ۱۲ شب به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

او با بیان این‌که در صورت نیاز به مراکز تخصصی مشاوره حضوری تحت نظارت سازمان ارجاع می‌شوند، افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی corona.behzisti.ir از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار