جوانان قلب تپنده و نیروی پیش‌تاز هر جامعه هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تبریک روز جوان، گفت: یکی از رمز موفقیت کشورها، توجه و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی روی جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، در پیامی از نقش بی نظیر جوانان جمعیت هلال احمر در عرصه صلح و بشردوستی تقدیر کرد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با انتشار پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان این روز را به اعضای جوانان هلال احمراستان تبریک گفت.

حرازی زاده در پیام خود آورده است:

میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسینی! جوان رعنا و رشید امام حسین (ع) یادگار حضرت علی (ع) گلستانی از زیباترین گل‌های فداکاری! و دریایی از عطوفت و مهربانی، وهفته جوان بر شما جوانان عزیز و ماه نشانان آبی و قرمز جمعیت هلال احمر استان یزد مبارک باد.

جوانان قلب تپنده و نیروی پیش‌ران هر جامعه هستند و بی‌شک یکی از رموز موفقیت کشورها، توجه و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی روی جوانان است.

تجربه‌های کشور ما نیز همگی بیانگر این واقعیت است که هر زمان عرصه برای حضور و فعالیت جوانان گشوده شده، توفیقات و دستاورد‌های قابل توجهی را در پی داشته و بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن ساخته است.

در این میان کم نیستند جوانانی که با انگیزه‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، آستین همت بالا زده و داوطلبانه و ایثارگرانه، مطابق اصول و اهداف متعالی هلال احمر، یاری رساندن به همنوعان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

امسال در حالی به روز جوان رسیدیم که شمار زیادی از جوانان و نوجوانان هلال احمری به جای برگزاری مراسم و جشنواره‌های مرسوم این ایام و مناسبت‌ها، ترجیح داده‌اند توان و وقت خود را در کنار سایر جوانان جهادی و امدادگر صرف کمک‌رسانی به مردم و شکست دادن این ویروس و کمک در ایستگاه‌های پایش سلامت و تب سنجی نمایند و بهترین اوقات خود را در این ایام در کنار ما سپری کردند که جا دارد صمیمانه از شما جوانان قدردانی نمایم.

جوانان جمعیت هلال احمر، به عنوان یکی از مجموعه‌های تأثیرگزار در این خانواده بشردوست هستند که در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌های بسیاری را با فداکاری و از خود گذشتگی به جهانیان نشان داده اند.

جوانانی که در بهترین روز‌های زندگی با خدمت به مردم در عرصه‌های گوناگون، مقابله با بیماری کرونا نقش کم نظیری را بر تارک روزگار ترسیم کرده اند که از همین رو باید با برنامه ریزی دقیق، نقش آفرینی جوانان را در همه عرصه‌ها تثبیت کنیم و باعث پیشبرد اهداف والا جمعیت هلال احمر شویم.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به شما جوانان عزیزبه ویژه جوانان (ماه نشانان آبی و قرمز) جمعیت هلال احمر استان یزد که بازوان توانمند این جمعیت هستید تبریک عرض نموده وامید است با همدلی و تلاش گام‌های بزرگی برای ترویج صلح و دوستی و تسکین آلام بشری برداشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.