استاندار البرز گفت: مدارس استان البرز تا ۳۰ تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز با اشاره به این که تا ۳۰ فروردین مدارس تعطیل خواهند بود، گفت: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر است و همچنان کارمندان در دستگاه‌های اداری می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند و دو سوم نیرو‌ها در ادارات مستقر خواهند بود.

او افزود: یکی از طرح‌هایی که باعث شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و وزیر محترم کشور هم به عنوان رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی طرح مذکور بودند.

شهبازی با بیان این که توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد، به واسطه همکاری بی شائبه مردم بود، گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی، رئیس جمهور مقرر شد که براساس پروتکل‌های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان‌های کشور کار خود را آغاز کنند.

او افزود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به این که فعالیت‌های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزئیات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام شود.

استاندار البرز گفت: مقررات در خصوص محدودیت تردد خودرو‌ها نیز همچنان به روال قبل ادامه دارد و پس از ۳۰ فروردین با تشکیل ستاد ملی کرونا مصوبات جدید اعلام می‌شود.

شهبازی افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده، شیب شیوع بیماری به واسطه همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های صورت گرفته در البرز ملایم شده و بیماری تحت کنترل است، ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم.

او گفت: امید است رسانه‌ها نیز در راستای امیدآفرینی و نشر اخبار مثبت و همچنین آگاهی بخشی یار و همراه ما باشند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.