یک روزنامه هندی مدعی شد امید سینگ بازیکن نفت مسجد سلیمان با امضای قراردادی ۲ ساله به یکی از تیم‌های لیگ این کشور پیوسته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به ادعای روزنامه هندی اسپورت استار هندو، امید سینگ هافبک ۲۹ ساله تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی ۲ ساله به تیم ایست بنگال واقع در شهر کلکته پیوست.

«سرکار» مدیر ارشد باشگاه ایست بنگال گفت:بله او با ما قرارداد ۲ سال بسته اما مبلغ قراردادش را نمی گویم.

پدر امید سینگ اصالتی پنجابی دارد و دارای پاسپورت هندی است سال گذشته او گفت مایل است برای تیم ملی هند بازی کند و سرمربی هند ایگور استیماچ ظاهرا به این وینگر چپ ابراز علاقه کرده است.

سینگ تابستان سال گذشته به یک رسانه گفته بود: من دوست داشتم برای تیم ملی ایران بازی کنم، اما به تیم ملی دعوت نشدم. ایران در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و راهیابی به تیم ملی بسیار سخت است. استیماچ به من زنگ زد و من پذیرفتم که برای هند بازی کنم.  من با فوتبال هند آشنا نیستم، اما می‌دانم که آن‌ها در این سال‌های اخیر پیشرفت کردند، دیوید جیمز، رابرت پیرس، نیکلاس آنلکا، روبرتو‌کارلوس در سال‌های گذشته در لیگ هند بازی کردند. ایست بنگال در حال حاضر با ۲۳ امتیاز از ۱۶ بازی در رتبه دوم لیگ هند قرار دارد موهان باگان با ۱۳ امتیاز اختلاف در صدر جدول است و لیگ هند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار