ابراز نگرانی از افزایش حجم تردد در گیلان بعد از تعطیلات نورورزی

نماینده وزیر بهداشت در گیلان از افزایش حجم تردد بعد از تعطیلات نورورزی در این استان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) اعلام کرد: محمدحسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: همکاری مردم به ویژه در این استان در تعطیلات نوروزی و روز سیزده بدر و رعایت نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی، از موفقیت‌های جمهوری اسلامی در پیشگیری از شیوع کرونا محسوب می‌شود.

او با اشاره به اعلام خطر سازمان بهداشت جهانی در خصوص موج جدید بحران کرونا در برخی کشور‌ها افزود: سازمان بهداشت جهانی به همه کشور‌هایی که در حال باز کردن قرنطینه هستند، اعلام خطر کرده که موج جدیدی در راه است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با ابراز نگرانی از افزایش حجم تردد در سطح شهر‌های استان بعد از تعطیلات نورورزی، بهترین راه برای شکست ویروس کرونا و قطع این زنجیره را رعایت فاصله اجتماعی و کاهش رفت و آمد در سطح شهر عنوان کرد و همراهی مردم استان برای رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا را خواستار شد.

قربانی ورودی‌های بیمارستانی در گیلان را نگران کننده دانست و تصریح کرد: هنوز زمان اعلام رسمی رفع قرنطینه فرا نرسیده بنابراین مردم استان باید با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در این زمینه به مسئولان کمک کنند تا قدم به قدم، قرنطینه و فاصله اجتماعی کمتر و در نهایت برداشته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.