تشدید نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول بر کارخانه‌ها و کارگاه‌ها

کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول ازتشدید نظارت‌ها بر کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و پمپ‌های بنزین سطح شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سلامتی کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول گفت : بازدید و همچنین نظارت بر پمپ بنزین‌ها ، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تحت پوشش در شهرستان چرداول با هدف پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) ، انجام شده است و این فعالیت همچنان ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد : با توجه به انتشار سریع و گسترس کرونا ویروس جدید (کووید ۱۹) در کشور، به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در شهرستان نظارت واحد بهداشت حرفه‌ای بر کار شاغلان در محیط‌های کارگری و کارگاهی افزایش یافته است .

کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول با تاکید بر رعایت اصول پیشگیری و بهداشت فردی در محیط‌های کارگاهی اظهار کرد : در این بازدیدها ، آموزش‌های لازم در زمینه راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا و همچنین گندزدایی و ضدعفونی وسایل و محیط کار به متصدیان و کارگران ارائه می‌شود .

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.