تجهیز چهار مکان قرنطینه برای بیماران بهبود یافته کرونایی

چهار مکان قرنطینه در چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی به بیماران بهبود یافته کرونا ویروس تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسماعیلی معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: چهار مکان قرنطینه در استان برای خدمت رسانی به بیماران بهبود یافته کرونا ویروس تجهیز شده است.

او افزود: این مکان‌ها در شهر‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان با ظرفیت ۲۰۰ نفر و همچنین با حضور نیرو‌های متخصص برای خدمات دهی به بیماران بهبود یافته آماده شده اند.

اسماعیلی اضافه کرد: همکاری با گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در خصوص ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهر با استفاده از ماشین‌های نوین ضدعفونی کننده و همچنین تولید ماسک، فراخوان نیرو‌های با مدرک بهداشت و درمان و بکارگیری تیم‌های بهداشتی درمانی در مواقع ضروری از دیگر اقدامات انجام شده است.

او از تشکیل تیم روانشناختی در بحران خبر داد و افزود: این تیم برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با بهره گیری از روانشناسان مجرب برای مشاوره افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس فعالیت خود را آغاز کرده است.

اسماعیلی ادامه داد: با هماهنگی و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا بیش از ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده سطوح برای عموم مردم توزیع شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار