تاثیر سردار آزمون در پیروزی‌های اخیر زنیت از دیدگاه رسانه روسی

رسانه اسپورت باکس به آنالیز بازی‌های سردار آزمون بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت اسپرت باکس روسیه طی گزارشی از قدرت بالای سردار آزمون در پخش توپ وموقعیت‌های گل سازی اش برای هم تیمی هایش در تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ تمجید کرد و به آنالیز بازی‌ های مهاجم ایرانی این تیم به همراه دیگر گلزن برتر زنیت یعنی آرتم زوبیا پرداخت. سایت اسپرت باکس در اینباره نوشت: 

تاثیر سردار آزمون در پیروزی‌های اخیر زنیت از دیدگاه رسانه روس

" آرتوم دیزوبا و  سردار آزمون بیش از نیمی از گل‌های تیم زنیت را  به ثمر رسانده اند و سهم  آن‌ها در موقعیت گل یکسان بوده و بسیار خوب با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. به عنوان مثال، سردار آزمون بازیکن ایرانی زنیت عملکردش به قدری واضح است که در بازی آخر زنیت پاس گلی که به هم تیمی اش داد  باعث شد هواداران یاد و خاطره هالک را زنده کنند. سردار مانند هالک تشنه گلزنی و پخش توپ است.

آزمون به طور مرتب با جای گیری مناسب و پخش توپ هم تیمی هایش را تغذیه می‌کند. در بازی قبلی آزمون بدون کوچکترین درنگی پاس گلی را برای زوبیا مهیا کرد تا تیمش را در موقعیت پیروزی قرار دهد و پاسکاری‌های او با سایر بازیکنان عالی است. ۴۴ گل برای زنیت نشان از توجه بالا بازیکنان هجومی به خصوص زوبیا و آزمون به بازی دارد. اتفاقی که ورزشگاه خانگی زنیت را برای حریفا تبدیل به جهنمی ترسناک کرده اند.

در ادامه سایت اسپرت باکس به خلاقیت زوبیا و آزمون در گلزنی‌ها با پاسکاری هایشان در بازی‌های مهم زنیت در لیگ قهرمانان و لیگ فوتبال روسیه پرداخت.


بيشتر بخوانيد:  سردار آزمون در یک قدمی ناپولی


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار