نسخه تیونینگ شده RS6 Avant آئودی به زودی عرضه می‌شود

شرکت ABT نسخه تیونینگ شده RS6 Avant را به زودی عرضه می‌کند. َ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها هفته پیش بود که تیونر‌های آلمانی خودروی خشن Audi RS7 Sportback را آزاد کردند، اما اکنون توجه آن‌ها به سمت رقیبت این خودرو متمرکز شده است. تبلیغات خودروی RS6-R اوایل دسامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سرانجام این وسیله نقلیه آماده است که چهره خشن خود را همراه با چند کیت بدنه جدید به رخ بکشد. این کیت بدنه که با چندین ماده از جنس فیبر کربن برای کنترل وزن ساخته شده که به آن جذابیت خاصی می‌دهد.

نسخه تیونینگ شده RS6 Avant

اگر تا به اکنون RS6 Avant یک هیولا در بین خودرو‌ها نبوده، ABT با تغییراتی که در اسپویلر بخش جلویی و دیفیوزر عقب ماشین ایجاد کرده آن را به یکی از خشن‌ترین خودرو‌های ساخته شده مبدل کرده است. البته تغییرات دیگر در طراحی این خودرو را نیز نباید فراموش کرد. کمتر از ۱۰ قسمت خارجی جدید برای رقیب Mercedes-AMG E63 Estate وجود ندارد. همچنین به علاوه آن چرخ‌های تیونینگ شده ۲۲ اینچی نیز به این وسیله اضافه شده تا آن را جذاب‌تر از همیشه کند.

در پشت خودروی دراز آئودی، اگزوز‌های فولادی ضد زنگ ABT آن قرار دارند که به ما از سرعت بالا و صدای جذاب آن خبر می‌دهند. همچنین این خودرو کمی تغییر کرده است تا تعادل خودرو در سرعت بالا بیشتر حفظ شود.

نسخه تیونینگ شده RS6-R آئودی به زودی عرضه می‌شود


بیشتر بخوانید: معرفی تیونینگ جذاب مرسدس A45 توسط شرکت رنتک 


نسخه تیونینگ شده RS6-R آئودی به زودی عرضه می‌شود

موتور خودروی RS6-R

مانند RS7 Sportback فوق الذکر، موتور دوقلو-توربو ۴.۰ لیتری V۸ دارای قدرتی برابر ۷۳۰ اسب بخار و ۹۲۰ نیوتن متر (۶۷۹ پوند پوند) است. باید به شما این مسئله را بگوییم که مدل اصلی نیز دارای موتور قدرتمندی است که ۵۹۱ اسب بخار قدرت داشته و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند در ۳.۶ ثانیه سرعت خودرو را از ۰ به ۱۰۰ برساند. اکنون با توجه به مشخصات بهبود یافته موتور ما انتظار زمان کوتاه‌تر برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر را داریم.

این شرکت هنوز قیمت نسخه تیونینگ شده این خودرو را اعلام نکرده، اما گفته است تنها ۱۲۵ عدد از Avant RS6 به RS6-R تبدیل می‌شود. مدل معمولی این خودرو در آمریکا ۱۰۹ هزار دلار قیمت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار