تفتیان: برای حفظ فرم بدنی در خانه ورزش می‌کنم/ تعویق المپیک به علت شرایط کنونی منطقی است

دونده المپیکی کشورمان گفت: یک سری از تمرینات را در خانه برای دور نشدن از سطح آمادگی و حفظ فرم بدنی انجام می‌دهم.

تفتیان: برای حفظ فرم بدنی در خانه ورزش می‌کنم/ تعویق المپیک به علت شرایط کنونی منطقی استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان دونده المپیکی کشورمان که مدتی پیش از اردوی فرانسه بازگشت همانند سایر ورزشکاران در خانه تمرین می‌کند تا فرم بدنی اش را حفظ کند.  

حسن تفتیان در گفتگو با خبرنگار ما درباره اینکه تمرینات در خانه به چه صورت است و این تمرینات برای رسیدن به آمادگی برای مسابقات المپیک موثر است یا نه! اظهار کرد: به هر حال زندگی جدید ما به علت شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای همه به وجود آورده است. به طور حتم ما ورزشکاران مثل سابق نمی‌توانیم تمرین کنیم. البته در همین محدودیت هم می‌توانیم کار‌هایی را انجام بدهیم و صددرصد از زندگی معمولی خود عقب نمانیم. ما ورزشکاران در خانه می‌توانیم ورزش‌هایی را به صورت محدود با توجه به شرایط و امکانات انجام بدهیم.  

او ادامه داد: به طور حتم ما نمی‌توانیم ورزش‌های حرفه‌ای و تخصصی را در خانه انجام بدهیم، اما برای اینکه از سطح آمادگی دور نشوم و بدن را روی فرم نگه دارم یک سری از تمرینات را در خانه انجام می‌دهم. به هر حال از تمرین در خانه راضی هستم چرا که برای سلامتی خود و خانواده باید در خانه بمانیم. ما باید به دستورات و توصیه‌های دولت، وزارت بهداشت و پزشکان گوش بدهیم و براساس آن کار‌های خود را انجام بدهیم.  

تفتیان درباره تعویق المپیک توکیو بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی تعویق المپیک منطقی است و این موضوع به نفع یا ضرر ورزشکاران نیست.  

دونده المپیکی کشورمان درباره اینکه با مربی فرانسوی اش در ارتباط است و برنامه تمرینی از او می‌گیرد، گفت: من با مربی فرانسوی ام در ارتباط هستم و احوالپرسی می‌کنیم و از شرایط بدنی ام با خبر است.  

او درباره اینکه اردوی فرانسه چطور بود و توانسته به نتیجه لازم برسد و برنامه هایش را اجرا کند، اظهار کرد: بله اردوی فرانسه خیلی خوب بود و به طور کامل از امکانات این اردو استفاده کردم و به نتیجه مطلوب دست یافتم.  


بیشتر بخوانید: بازگشت تفتیان از فرانسه/ ادامه اردوی دونده المپیکی در مشهد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار