رئیس کل دادگستری فارس مطرح کرد؛

نظارت و بازرسی بیشتر سازمان صمت برای تعادل در بازار

رئیس کل دادگستری فارس بر نظارت و بازرسی بیشتر سازمان صمت برای تعادل در بازار تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری فارس به همراه معاونین قضایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در این دیدار ضمن اشاره به شعار محوری «جهش تولید»، سازمان «صمت» را خاکریز اول جنگ اقتصادی با دشمن دانست و گفت: تجربه مبارزه با ویروس کرونا نشان داد با کار جهادی می‌توان جهش تولید را محقق کرد.

او از تلاش‌های سازمان صمت تشکر و قدردانی کرد و راه حل جهش تولید را کار جهادی و تلاش شبانه روزی دانست و گفت: دستگاه قضایی از مدیران خلاق و ریسک پذیر حمایت می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان فارس استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و همکاری نمایندگان برای پیشبرد امور استان را ضروری خواند و افزود: ظرفیت‌ها و نهاد‌های زیادی در استان وجود دارد که شکوفایی آن می‌تواند جهش تولید را محقق کند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان فارس، ورود بیشتر سازمان «صمت» برای بازرسی و تعادل بازار را ضروری دانست و ادامه داد: در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه اقلام تولیدی مواد ضد عفونی و ماسک و دستکش نظارت لازم از سوی این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی ضروری است تا سلامت مردم حفظ شود.

او ضمن اعلام حمایت همه جانبه دادگستری استان از فعالیت‌های مولد و مدیران فعال در زمینه تولید گفت: با ایجاد ارزش افزوده در تولیدات استان می‌توانیم نگاه جدیدی به صادرات داشته باشیم.

حجت الاسلام و المکسلمین موسوی همچنین تصریح کرد: با انجام اقدامات فرهنگی باید فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ صرفه جویی در جامعه نهادینه شود.

در این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان از نقش دادگستری استان در راه اندازی و حمایت از برخی واحد‌های تولیدی تشکر و قدردانی کرد.

حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در تولید مواد ضدعفونی، ماسک و سایر اقلام مورد نیاز مردم در موضوع مبارزه با کرونا اظهار کرد: به منظور جهش تولید، این اقدامات بسیار موثر و پُراثر بوده است و بر اساس فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده و استان فارس از حیث عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در زمره استان‌های برتر است.

او همچنین با اشاره به اینکه ۱۴ کارخانه برای تولید مواد ضدعفونی تغییر خط تولید داده اند، گفت: قبل از بحران کرونا شرکتی برای تولید این مواد نداشتیم و تلاش شد الکل مورد نیاز نیز از طُرق مختلف فراهم شود و این امر موجب افزایش قابل توجه تولیدات در این زمینه شده است. ایزدی افزود: در زمینه تولید ماسک اقدامات موثری برای افزایش تولید داشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار