حرکت کاروان "نسیم انتظار" از مبدا ۸ بقعه متبرکه استان کرمانشاه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان گفت : امسال به مناسبت نیمه شعبان کاروان "نسیم انتظار" از مبداء ۸ بقعه متبرکه در سراسر استان حرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان گفت : امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، برنامه جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود.

او گفت : به همین منظور سازمان اوقاف طرح کاروان نسیم انتظار را با هدف ارتقاء معنویت و تقویت ارتباط معنوی با امام زمان (عج) و همچنین ایجاد شادی و نشاط در جامعه در دستور کار ادارات کل استان‌ها قرار داده است.

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: هیچ گونه اجتماعی در کار نیست و کاروان‌ها سیّار بوده و بدون توقف و در حال حرکت به اجرای برنامه می‌پردازند و مجریان کاروان‌ها مردم را به ماندن در خانه جهت شکست بیماری کرونا تشویق می‌کنند.

او افزود: در این طرح که روز پنج شنبه ۲۱ فروردین مصادف با نیمه شعبان از مبداء ۸ بقعه متبرکه؛ امامزاده ابراهیم، بقعه سیده فاطمه و زیارتگاه و مسجد صاحب الزمان کرمانشاه، امامزاده باقر بیستون، امامزاده مهدی هرسین، امامزاده ابراهیم کنگاور، امامزاده احمد سنقر، امامزاده حسن علیهم السلام اسلام آبادغرب اجرا می‌شود، خودرو‌های تزیین شده با اجرای مولودی خوانی نشاط و معنویت را در استان بالا برده و باتوجه به شرایط اخیر کشور روحیه امید و توکل در میان مردم مورد توجه مداحان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام توسلی گفت: همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده برنامه توسل خانگی در بقاع متبرکه شاخص استان جهت پخش در فضای مجازی وشبکه استانی زاگرس از ابتدای شعبان در حال اجراست .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.