در گفتگوی استاندار هرمزگان با وزیر کشور چه گذشت؟

اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ارتباط ویدئویی استاندار هرمزگان با وزیر کشور مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ارتباط ویدئویی استاندار هرمزگان با وزیر کشور مطرح و بررسی شد.

استاندار هرمزگان در این ارتباط ویدئویی نتایج اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان را مطلوب برشمرد.

فریدون همتی بر تداوم اجرای این طرح به ویژه در زمینه کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با توجه به ممنوعیت سفر‌های بین استانی و همچنین جلوگیری از تجمع افراد به ویژه در سواحل و پارک‌ها تاکید کرد.

او همچنین از آمادگی استان برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت برخی کسب و کار‌های کم ریسک با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

استاندار هرمزگان با اشاره به تامین و تولید کالا‌های بهداشتی و تجهیزات درمانی در سطح استان، از راه اندازی مراکز تکمیل درمان بیماران مبتلا به کرونا و پیگیری برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای تولید کالا‌های بهداشتی، به ویژه تولید ماسک در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این ارتباط ویدئویی از اقدامات استاندار هرمزگان، مجموعه مدیران استان و همکاری خوب مردم هرمزگان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی و بر تداوم این اقدامات به ویژه در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.