التیام بخش‌ترین آیات قرآن کدامند؟

تک تک آیات قرآن کریم، چراغ راه انسان و التیام بخش دردهاست، قرآنی که آیه آیه آن نور است و مانند دارویی معجزه آسا عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع کرونا در جهان به ویژه در کشورمان ایران، بسیاری از متخصصان علم طب بیش از پیش به میدان آمدند و در کنار خدمات شایانی که در عرصه درمان و خدمت‌رسانی به بیماران از جان خود گذشتند در پی کشف دارویی قطعی برای ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا هستند. همچنین در کنار پزشکان علوم پزشکی روانشناسان و مددکاران عزیز هم به عرصه خدمت آمدند تا با حمله‌های روانی مانند افسردگی، ترس ناشی از ابتلا به کرونا و ... مبارزه کنند. 

اما در میان این همه تجویز مسیری آسان وجود دارد که همه هموطنان بر آن واقف هستند و سفیدپوشان عرصه خدمت به مردم هم با اتکا و اعتماد بر آن کارهایشان را پیش می‌برند. نسخه‌ای شفابخش که از دل قرآن آمده و آرام کننده قلوب است. به اصطلاح به آن مُسَکن قرآنی می‌گویند، که عکس نوشته‌ای هم با همین مضمون طراحی و منتشر شده است. 

«تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» (رعد، آیه ۲۸)
[خدا هرکه را به درگاهش رو بیاورد دستش را می‌گیرد]همان‌هایی که با همه وجود خدا را باور دارند و دل‌هایشان با یاد خدا آرام است. بدانید دل‌ها تنها با یاد خدا آرام می‌گیرد.

اگر کشتی‌ای که در طوفان گرفتار شده، بتواند لنگر بیندازد و یا دریا آرام بگیرد، عرب زبان‌ها می‌گویند کشتی اطمینان و سکون پیدا کرد. قرآن هم فرموده اگر کشتی قلب شما در امواج حوادث دوران گرفتار شد، به ذکر و یاد خدا پناه ببرید تا آرام شوید و بدانید که جز بخلوتگاه حق آرام نیست.»

التیام بخش‌ترین آیات قرآن کدامند؟


بیشتر بخوانید: چگونه کرونا را قرنطینه کنیم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار