مبارزه نخست‌وزیر ایرلند با کرونا در لباس طبابت

لئو وارادکار، نخست‌وزیر ایرلند با شیوع ویروس کرونا در کشورش ردای طبابت بر تن می‌کند تا به کمک همکاران خود در بیمارستان‌ها برود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورو نیوز، وارادکار، نخست وزیر ایرلند، که یک پزشک عمومی است قرار است یک روز در هفته را به جز هدایت کابینه در جمهوری ایرلند، به کار طبابت اختصاص دهد.

یکی از سخنگویان دولت ایرلند گفت: «اعضای خانواده شخص نخست وزیر و برخی از دوستان او به حرفه طبابت و درمان مشغول هستند. نخست وزیر جمهوری ایرلند، هرچند ناچیز، اما قصد کمک دارد.»

لئو وارادکارکه پیش از مقام نخست وزیری، نماینده پارلمان ایرلند بود، تنها رهبر اروپایی است که شخصا در جبهه مبارزه با شیوع بیماری کووید-۱۹ وارد میدان می‌شود. پدر لئو وارادکار یک پزشک هندی و مادرش یک پرستار ایرلندی است. آن‌ها در لندن اولین بار در قالب یک کادر درمانی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خواهشا آموزش دهندگان نهضت تحت شدیدترین استرس و نگرانی در رابطه با آزمونی هستند که ظالمانه بر آنها تحمیل شده است.مادرانی که سالها سختی و مشقت نهضت را کشیده اند فرصتی برای مطالعه منابع فوق سنگین آزمون تحمیلی و ظالمانه را ندارند لطفا به داد ما برسید.
آخرین اخبار