اردبیل در کاهش تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماه سال گذشته استان اردبیل با کاهش ۱۹.۵ درصدی متوفیات تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پس از اردبیل استان‌های قم و کردستان با کاهش ۱۳ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

او با قدردانی از تلاش‌های همه دستگاه‌های حاضر در این کمیسیون و فعالان رسانه‌ای تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده توسط دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور در مجموع تصادفات برون شهری و روستائی نیز استان اردبیل با کاهش ۱۱ درصدی در رتبه ۴ کشوری قرار گرفت.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل ایمن سازی محورها، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و گفت: از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محور‌ها ۱۱ مورد حذف و اصلاح شده و عملیات اصلاح ۸ نقطه دیگر نیز درحال اجراست.

رحمتی مجهز بودن ۱۷۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به سیستم روشنایی را یادآور شد و از فعالیت ۶۴ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار