مراسم تودیع فرمانده پایگاه ششم هوانیروز تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع فرمانده پایگاه ششم هوانیروز تبریز با بیان اینکه، امام راحل احیا گر فرهنگ جهاد و شهادت بود و اقامه این فرهنگ بعد از اعلام بیستم فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران با شهادت سرلشکرقرنی آغاز شد، افزود:  در بحث ویروس کرونا خیلی از تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم و نشان دادیم که باید موفقیت هایی را به دست بیاوریم.

او افزود: در کشور ما علیرغم چهل سال تحریم و ۸ سال جنگ و فشار‌های استکبار به حول قوه الهی، همکاری و همدلی در مردم وجود دارد و باعث شده در دنیا وضعیت ما از خیلی از کشور‌ها بهتر باشد چون این فشار‌ها ما را آبدیده کرده و همان طور که از تمامی فتنه‌ها سربلند بیرون آمدیم، این بیماری را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی افزود: همانطور که مردم بصورت خودجوش شروع به تولید ماسک کردن و بهداشت را رعایت کردند، ارتش ولایی و مقتدر ما در ظرف ۴۸ ساعت بیمارستان دو هزار تختخوابی ایجاد کرد که یک اقتدار عظیم برای نیرو‌های مسلح به شمار می‌آید.

در ادامه مراسم امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: در حال حاضر ۱۷ پایگاه در ۱۷ استان فعال کردیم و ورودی‌های شهر‌ها را کنترل می‌کنیم و بالغ بر یک هزار تخت خواب نقاهتگاهی، ۸۰ مرحله ضدعفونی شهر‌ها، پایش ۳۵ هزار نفر از مردم و ارجاع ۱۶۵ نفر از مبتلایان به کرونا به بیمارستان‌های ارتش از اقدامات ماست، همچنین در نیرو‌های مسلح حتی یک نفر به کرونا مبتلا نشده است که در نتیجه تمهیدات و اقدامات  ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان مراسم سرهنگ سلیمانی بعنوان سرپرست پایگاه ششم هوانیروز تبریز منصوب و از زحمات و خدمات سرهنگ شایان فرمانده سابق پایگاه ششم هوانیروز تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.