تاکسیرانان تا زمان کنترل بیماری کروناویروس در صندلی عقب دو نفر سوار کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: رانندگان تاکسی تا زمان کنترل بیماری کروناویروس (کوید-۱۹) همچنان در صندلی عقب فقط دو نفر سوار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با تشکر از همکاری همراهی خانواده بزرگ ناوگان تاکسیرانی با تأکید بر ضرورت رعایت تمام موارد بهداشتی توسط رانندگان تاکسی، از آن‌ها خواست تا زمان کنترل بیماری کروناویروس (کوید-۱۹) همچنان در صندلی عقب فقط دو نفر سوار کنند.

 سجاد سلیمانی با اشاره به اجرای طرح فاصله اجتماعی توسط دولت به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کرونا گفت: در این رابطه سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از اولین شهر‌های کشور در الزامی کردن رعایت کلیه موازین بهداشتی و ممنوعیت سوارکردن بیش از دو مسافر در صندلی عقب، بوده است و با جدیت در راه حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران تلاش می‌کند.

او  ضمن درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی با اشاره به تاکیدات شهردار  گفت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ضدعفونی کردن ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری، را به منظور آرامش خاطر شهروندان تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار