جریمه نیم میلیون تومانی ۴ هزار و ۵۸۵ خودرو در اصفهان

فرمانده انتظامی استان گفت: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون ۴ هزار و ۵۸۵ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی و معابر شهری استان اصفهان اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار  مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون ۴ هزار و ۵۸۵ خودرو که رانندگان آن‌ها که مصوبه مربوطه به کمیته اجتماعی –انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکرده اند در محور‌های مواصلاتی و معابر شهری استان اصفهان به مبلغ نیم میلیون تومان اعمال قانون شده اند.

او با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت تمام ادامه دارد افزود: برابر مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی خودرو‌هایی که با پلاک غیر بومی وارد شهر‌ها شوند اعمال قانون می‌شوند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه خودرو‌های که مصوبات طرح را رعایت نکنند و به شهر‌های غیر بومی وارد شوند نیم میلیون تومان جریمه می‌شوند اظهار داشت: هچنین در مدت مذکور ۳۰۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز پارکینگ منتقل شده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان نیز از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده که تاکنون ۱۱۰ هزار خودرو مشمول جریمه این طرح شده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان به قوت خود ادامه دارد و ماموران پلیس در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه‌ها آماده خدمت گذاری به مردم هستند گفت: پلیس در کنار مردم و با همدلی و مشارکت عمومی بر سر امنیت و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.