فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر کنترل و نظارت مستمر صنوف، از پلمب ۵۰۰ واحد صنفی متخلف طی یک ماه اخیر، در استان خبر داد.

پلمب ۵۰۰ واحد صنفی متخلف در طرح پیشگیری از شیوع کرونا در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمنداجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پلیس استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح‌های کنترلی و نظارتی را به صورت مستمر اجرا می‌کند.

او اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا اعلام کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: طی یک ماه اخیر در سطح استان ۲۰ هزار و ۱۵۵ مرحله از صنوف بازدید، ۵۰۰ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند، پلمب و برای هزار و ۹۷۰ واحد صنفی نیز اخطار پلمپ و تعهد صادر شد.

سردار جهانبخش با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی، خاطر نشان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، بیش از ۲ میلیون جفت دستکش بهداشتی، بیش از دو هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و ۴ هزار و ۲۰۰ عددماسک احتکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، احتکار و ... موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدام لازم انجام گیرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.