تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه نوروزخانه خراسان شمالی تا پایان فروردین‌ماه

با تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه مجازی و خانوادگی نوروزخانه، علاقه‌مندان تا پایان فروردین‌ماه جاری برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نوروزخانه عنوان مسابقه مجازی و خانوادگی است که در ایام نوروز و با هدف حفظ و معرفی آیین و سنن مردم استان راه‌اندازی شد.

با توجه به ممنوعیت سفر‌های نوروزی و فرصتی که برای گذران اوقات فراغت در خانه پیش آمد، این مسابقه مجازی به کمک افزایش نشاط خانواده‌ها و پاسداشت آیین و سنت‌های استان آمد.

آیین‌های نوروزی اقوام خراسان شمالی، اجرای موسیقی محلی به‌صورت خانوادگی، پخت و معرفی غذا‌های محلی، تولید صنایع‌دستی استان به‌صورت خانوادگی و اجرای ترانه‌ها، اوسنه‌ها و خاطرات از اقوام استان را ازجمله موضوعات این مسابقه مجازی است.

۵۰ دعوت‌نامه سفر خانوادگی به ۵۰ نقطه دیدنی ایران بعد از مهار بیماری کرونا از جوایز مسابقه نوروزخانه است که تمام علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت و آثار خود را تا پایان فروردین‌ماه جاری ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند محتوا‌های خود را در قالب ویدئو تولید و به شماره ۰۹۰۵۴۲۴۷۹۷۸ در پیام‌رسان‌های اجتماعی و یا به صفحه اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/nkh_cthh/ ارسال نمایند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.