رئیس پلیس راه استان ایلام؛

جاده‌های ایلام بارانی می‌شوند/رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگی در شرایط بارانی خطرناک بوده و رانندگی در این شرایط مستلزم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

جاده‌های ایلام بارانی می‌شوند/رانندگان مراقب باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه جاده‌های ایلام بارانی می‌شوند گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی استان از روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد استان شده و بارش باران و تگرگ و مه گرفتگی در محور‌های کوهستانی به همراه دارد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

او اظهار داشت: رانندگی در شرایط بارانی که سطح جاده‌ها را لغزنده می‌شوند بسیار خطرناک بوده و رانندگی در این شرایط مستلزم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

همتی زاده ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی از مهمترین اصول ایمنی تردد در هنگام رانندگی در جاده‌های لغزنده است و رانندگان باید توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی و مه آلود را دارند چنانچه در هنگام رانندگی در این مسیر‌ها با کاهش دید مواجه شدند باید فاصله طولی و جانبی با خودرو‌های جلویی را رعایت کرده و چراغ‌های مه شکن را روشن کرده ودر صورت تراکم مه، وسیله را در منتهی الیه سمت راست جاده در شرایط ایمن متوقف کنند.

او گفت: از کلیه هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از اپیدمی این بیماری، از تردد‌های غیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.