بازدید از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان بازدید کرد.

بازدید از مبادی ورودی وخروجی، ایستگاه تست غربالگری و تب سنجی شهرستان ایوان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، تداوم تعطیلی واحد‌های غیر ضرور در سطح شهرستان، در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا تاکید کرد.

او با توجه به بازدید سرزده‌ای که از تعدادی از خبازی‌ها ونیز برخی اصناف در سطح شهرداشتند، اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا واحد‌های غیر ضرور همچنان باید تعطیل بوده و فعالیت ننمایند.

نعمتی گفت: هدف اصلی این تعطیلی‌ها، تنها حفظ سلامت آحاد مردم است؛ و انتظار می‌رود که مردم شریف شهرستان ایوان، همچنان همکاری لازم را برای اجرای طرح به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، با قدردانی از همراهی و همکاری بسیاری از کسبه و صنوف مختلف گفت: واحد‌های غیر مجازی که به مصوبه ستاد کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه نکنند، بر اساس قانون پلمپ می‌شوند.

نعمتی همچنین بر تداوم نظارت و بازرسی واحد‌های نانوایی شهرستان تاکید کرد و افزود : تمام تلاش ما حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ناشی از ویروس کرونا است.

او به صورت سرزده از چند واحد خبازی بازدید نمود. واز شهروندان محترم خواست، فاصله مناسب در صف نانوایی‌ها را رعایت نمایند.

نعمتی، درادامه طی تماس‌های تلفنی با خانم شاهماری معاونت غذاو دارو استان، جمشیدزاده مدیرکل فنی و حرفه ای،  تیموری مدیرعامل آبفاروستایی و دو نفر از خیرین استان، خواستار همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان ایوان شد.

او در پایان، از اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان ایوان توسط اعضاء ستادمبارزه با ویروس کرونا و  سبزی فرماندار ایوان نیز تقدیر و تشکر نمود.

سبزی فرماندار ایوان، ضمن خیرمقدم به نعمتی، گزارشی ازاقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ارائه نمود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.