شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در نیویورک رکورد تعداد کشته‌های یازده سپتامبر را زد

شمار افرادی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهر نیویورک جان خود را از دست داده‌اند، از تعداد کشته‌های حملات یازدهم سپتامبر فراتر رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، شمار قربانیان ویروس کرونا در شهر نیویورک آمریکا از شمار تلفات حملات یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ در این شهر، بیشتر شد. بیش از ۵۵۰۰ نفر در شهر نیویورک جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند. در حملات یازدهم سپتامبر دو هزار و ۷۵۳ نفر کشته شدند.

شمار مبتلایان به کرونا در نیویورک به حدی زیاد است که همه بیمارستان‌ها پر شده است و کلیسای مشهور این شهر هم به بیمارستان موقت تبدیل شد. ۴۰۰ تخت در این کلیسا آماده شده است. مرکز کنفرانس‌های نیویورک هم به بیمارستان موقت با ظرفیت هزار تخت، تبدیل شد. یک کشتی نیروی دریایی آمریکا هم در سواحل نیویورک پهلو گرفت تا از آن به عنوان بیمارستان موقت استفاده شود. این بیمارستان شناور، ۵۰۰ تخت دارد.

گفتنی است شمار قربانیان کرونا در آمریکا در یک روز بیش از دو هزار نفر افزایش یافت که بیشترین میزان افزایش روزانه در جهان است. مجموع شمار فوتی‌های کرونا در آمریکا به حدود ۱۳ هزار نفر رسید و شمار مبتلایان هم از ۴۰۰ هزار نفر فراتر رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار