تاکید برای اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان بر اجرای دقیق مصوبات این ستاد در شهرستان‌های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سعید ناجی، جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان بر اجرای دقیق مصوبات این ستاد در شهرستان‌های استان تاکید کرد.

ناجی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان گفت: فرمانداران و عوامل آن‌ها باید نظارت و کنترل خود را بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان‌ها افزایش دهند.

او گفت: کنترل مبادی ورودی استان همچنان با شدت ادامه خواهد شد و فرمانداران باید این مهم را در دستورکار خود قرار دهند.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه تامین امکانات واحد‌های درمانی از وظایف وزارت بهداشت است، افزود: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ مشکلی در شهرستان‌ها در این زمینه وجود ندارد و اگر در شهرستانی مواردی وجود دارد گزارش و پیگیری شود.

سعید ناجی با اشاره به ساعات کار صنوف در شهرستان‌های استان گفت: صنوف غیر ضروری پر ریسک بعد از ۲۳ فروردین نیز تعطیل خواهند بود و بر افزایش ساعات فعالیت صنوف تامین کننده ضروریات مردم تاکید وجود دارد تا مردم در این زمینه با مسئله و مشکلی مواجه نشوند.

او با تاکید بر اینکه همچنان مبادی ورودی استان باید تحت کنترل کامل قرار داشته باشد، افزود: بررسی محلی در خصوص تردد‌ها به استان در شهرستان‌ها انجام گیرد و با مواردی که مسئله دارد حتما برخورد و گزارش آن به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: فرمانداران باید در پاسخگویی به موقع و روشنگری افکار عمومی دقت لازم را داشته باشند.

سعید ناجی گفت: جلوگیری از شایعه سازی و برداشت غیر صحیح از سخنان مقامات برای حفظ آرامش جامعه ضروری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.