شهروندخبرنگار تهران؛

سرکشی جبهه جهادی منتظران خورشید از روستاهای قم، مرکزی، تهران و بلوچستان + فیلم

جبهه جهادی منتظران خورشید همچون ۱۸ سال گذشته در قالب اردوی جهادی اقدام به توزیع صدها سبد غذایی و بهداشتی در روستاهای قم ، مرکزی، تهران و بلوچستان کردند.

ببه گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شروع فصل بهار جبهه جهادی منتظران خورشید همچون ۱۸ سال گذشته در قالب اردوی جهادی نوروز خود را متوقف نکرده و بدلیل بیماری منحوس کرونا؛ علاوه بر سرکشی از پروژه ها؛ با مساعدت نهادهای انقلابی و بویژه خیرین عزیز، اقدام به توزیع صدها سبد غذایی و بهداشتی در روستاهای قم ، مرکزی، تهران و بلوچستان کردند.
این سبدها علاوه بر مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های روستایی شامل مواردی همچون ماسک ،مواد ضد عفونی، ژل دست، صابون. تاید. مایع شوینده ظروف، دستکش و دستمال کاغذی بود که طبیعتاً در شرایط بحران کرونا تهیه آنها توسط روستانشینان با سختی همراه بود.

همچنین کمیته پزشکی منتظران خورشید بیش از ۳۵۰ نفر از اهالی را معاینه و از عدم وجود علائم بیماری کرونا در آنان اطمینان حاصل کردند.
در این اردوها سرکشی از آخرین پروژه های عمرانی و اشتغالزایی جبهه اعم از مراحل تکمیل مساجد روستاهای راحت لو، نعمت آباد و ایلیخ بولاغی نیز انجام شد.

منبع: محمد راهنده – تهران


بیشتر بخوانید: توزیع ۱۵۰۰ عدد ماسک و ۴۰۰ لیتر محول ضدعفونی کننده در «شیب آبندان» + تصاویر 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار