کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ادامه بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر در برخی استان‌ها

ضیاییان گفت:با توجه به بارش‌های حجیم، پنج شنبه در برخی مناطق احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد.

صادق ضیاییان مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از بارش خفیف باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امشب در برخی نقاط شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، گیلان و مازندران، خراسان رضوی، همدان، لرستان و مرکزی بارش از شدت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه روز پنج شنبه کماکان در اغلب نقاط کشور بارش خواهیم داشت، افزود: فردا در استان‌های کرمانشاه، مرکزی، قزوین، جنوب زنجان، البرز، تهران، قم، شمال شرق خوزستان و چهار محال بختیاری بارش‌های حجیم خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: طی روز‌های سه شنبه تا پنج شنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور ۶ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد و مجدد از روز جمعه روند افزایش دما را خواهیم داشت.

این مقام مسئول نسبت به آبگرفتگی معابر و احتمال سیلاب در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: روز پنج شنبه در استان‌های کرمانشاه، جنوب کردستان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران به سبب بارش‌های حجیم احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

به گفته وی، با فعالیت سامانه بارشی روز‌های پربارشی برای اغلب مناطق کشور انتظار می‌رود که به سبب بارش‌های رگبار بهاری احتمال تگرگ وجود دارد.

 دمای پایتخت افزایش می‌یابد

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده تهران بارانی است به طوریکه گاهی رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ و در مناطق کوهستانی کولاک و برف رخ خواهد داد.

ضیاییان در پایان با بیان اینکه دما از روز جمعه در تهران افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: عمده کاهش دما در تهران طی امروز و فرداست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار