از ۲۳ فروردین ماه جاری؛

برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی

کلاس‌های دانشجویان مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از ۲۳ فروردین ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری به صورت الکترونیکیعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، گفت: به منظور جلوگیری از ویروس کرونا، کلیه کلاس‌های تئوری دانشجویان این دانشگاه در ۱۱ مرکز و واحد استان از ۲۳ فروردین ماه جاری به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: دانشجویان جهت شرکت در کلاس‌ها می‌توانند به سامانه جدید آموزش استان به نشانی Lms.chb.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

آبرود افزود: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی اخذ کرده است نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور (lms.pnu.ac.ir) ارائه می‌گردد.

او ادامه داد: با همکاری همکاران حوزه های فناوری اطلاعات و آموزش، با برنامه ریزی دقیق و افزایش منابع سخت افزاری در طول ایام باقیمانده در ترم جاری می‌توان با بالاترین کیفیت، امکانات برگزاری کلاس و فرآیند‌های جاری و مورد نیاز دانشگاهیان را فراهم کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار