همیاری اوقاف و امور خیریه در تولید و توزیع ماسک‌های رایگان

بیش از ۳۰ هزار ماسک در کارگاه‌های تولیدی مستقر در موقوفات استان چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین مهرابی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و اهمیت و حفظ سلامت همشهریان، تهیه و تولید ماسک‌های مختلف از سوی بانوان خیر در امامزاده پیرابراهیم (ع) گوجان و مسجد جامع شهرکرد از اواخر اسفندماه پارسال شروع شد و همچنان ادامه دارد.

او افزود: طی این مدت بیش از ۳۰ هزار ماسک به همت بانوان خیر و نیکوکار که تمام وقت و با وسیله‌های شخصی در کارگاه‌های تولیدی مستقر در موقوفات استان حضور پیدا کردند تولید شده است.

مهرابی بیان کرد: ماسک‌هایی که در مسجد جامع شهرکرد تهیه می‌شود پس از مراحل استرلیزه و ضدعفونی شدن در بسته‌های مخصوص قرار گرفته و در بین اهالی و مردم شهرکرد توزیع می‌گردد.

او ادامه داد: همچنین سفارش‌هایی از سوی نهاد‌های مختلف در کارگاه تولیدی مسجد جامع انجام گرفته که در حال تولید و تحویل سفارش می‌باشند.

مهرابی گفت: در شهرستان فارسان نیز مسئول هیئت عقیله بنی هاشم خواهران در امامزاده سید ابراهیم گوجان با استفاده از کارگاه و لوازم شخصی بیش از یک هزار ماسک تولید و پس از ضدعفونی نمودن در بین بیماران، سالمندان، رفتگران و خانواده‌های نیازمند توزیع نمود.

او در ادامه ضمن اشاره به کارگاه تولید ماسک در موقوفه‌ مرغملک نیز از تهیه بیش از ۲ هزار ماسک در این موقوفه خبر داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.